The Boly Osaka
Hotel a la vora del riu amb servei de recepció les 24 hores i cafeteria
Galeria de fotos de l’allotjament The Boly Osaka





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació (Kitahama Atelier)

Habitació (Kitahama Atelier)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al riu

Habitació doble Deluxe, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Decorat de manera individual
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Matalàs amb encoixinament addicional
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, vistes al riu

Habitació amb dos llits individuals, vistes al riu
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Divan llit
Un cobrellit
Matalàs amb encoixinament addicional
Roba de llit d'alta qualitat
També et pot agradar

Fauchon Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 237 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-1-16 Kitahama, Chuo-ku, Osaka, Osaka, 541-0041
Sobre aquest allotjament
The Boly Osaka
Allotjaments similars

Zentis Osaka
Zentis Osaka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Gimnàs
9.6 de 10, Excepcional, 584 opinions
Preu actual: 122 €
22 de des. - 23 de des.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A prop de l'allotjament s'estan fent obres, de manera que pot haver-hi sorolls i molèsties
L’allotjament també es coneix com a
BOLY OSAKA
Aparthotel THE BOLY OSAKA Osaka
Osaka THE BOLY OSAKA Aparthotel
THE BOLY OSAKA Osaka
BOLY OSAKA Aparthotel
BOLY Aparthotel
BOLY
Aparthotel THE BOLY OSAKA
THE BOLY OSAKA Hotel
THE BOLY OSAKA Osaka
THE BOLY OSAKA Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: The Boly Osaka
Opinions
9,2
Fantàstic
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
9 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Janaina
26 de set. de 2025
Janaina
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Wei Ming
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wei Ming
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Bettina
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bettina
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Gro, Aliso Viejo
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gro
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sarah
Viatge en família amb nens petits
29 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sarah
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Christian
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best Guest Service Ever!
Christian
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
4/10, Deficient
Ruiko
26 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ruiko
Estada d’1 nit (oct. 2024)
2/10, Horrible
MAYUMI
Viatge de negocis, Viatge en grup
9 d’oct. de 2024
Què no li ha agradat: Comoditats
MAYUMI
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ひびき
6 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ひびき
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Dominic
5 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dominic
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
SOYEON
24 d’ag. de 2024
SOYEON
Estada de 4 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
25 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
yoshihiko
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
yoshihiko
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Teresita
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Teresita
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Hulrick
Viatge en parella
29 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hulrick
Estada d’1 nit (març 2024)
8/10, Bo
Jorge, The Woodlands
Viatge en família amb nens petits
14 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jorge
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Saeko
1 de març de 2024
Saeko
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
ritsuko
19 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
ritsuko
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Douglas
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Douglas
Estada de 5 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
アスカ
Viatge en família
24 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
アスカ
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Yeonjoo
15 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yeonjoo
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Klemen
17 de des. de 2022
Klemen
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
Yamauchi, Fukuoka
Viatge en família
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yamauchi
Estada d’1 nit (set. 2022)

















