RE Hotel Umeda
Hotel amb servei de recepció obert les 24 hores i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Ciutat de l'Estació d'Osaka
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament RE Hotel Umeda





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, no fumadors, bany privat

Habitació doble bàsica, no fumadors, bany privat
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Barnussos
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Bany privat
Un bidet
Banyera i dutxa independents
També et pot agradar

HOTEL THE MITSUI KYOTO, a Luxury Collection Hotel & Spa
Kyoto Central
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.6 de 10, Excepcional, 96 opinions
Preu actual: 814 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Sonezaki 1-7-18, Kita-ku, Osaka, Osaka, 5300057
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Umedaholic Hotel
Umedaholic Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Aparcament disponible
9.2 de 10, Fantàstic, 186 opinions
Preu actual: 90 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Sonezaki Luxe Hotel Osaka
Sonezaki Luxe Osaka
Sonezaki Luxe
Sonezaki Luxe Hotel
RE Hotel Umeda Hotel
RE Hotel Umeda Osaka
RE Hotel Umeda Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: RE Hotel Umeda
Opinions
8,2
Molt bo
8,4/10
Neteja
8,2/10
Personal i servei
7,8/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Sylvia
Viatge en família
25 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sylvia
Estada de 4 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
??
27 de juny de 2025
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
??
27 de juny de 2025
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mairim
18 de juny de 2025
Mairim
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
??
3 de juny de 2025
??
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
YASUKO
Viatge en grup
2 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
YASUKO
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
AKIRA
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
AKIRA
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Keiko
31 de maig de 2025
Keiko
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
YuanChing
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
YuanChing
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
はなえ
Viatge en família
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
はなえ
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
FUMIE
Viatge de negocis
23 de maig de 2025
FUMIE
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Alexandra
Viatge en parella
20 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Alexandra
Estada de 4 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jasmin
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jasmin
Estada de 5 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Ana Isabel
4 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Ana Isabel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
Mayuko
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mayuko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
??
28 d’abr. de 2025
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
YOSHINOBU
27 d’abr. de 2025
YOSHINOBU
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Edwin
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Edwin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Kendra
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kendra
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Li Chun
Viatge en família
17 d’abr. de 2025
Li Chun
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Mallory
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mallory
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Cindy
Viatge en grup
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Cindy
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Elizabeth
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Bobby
Viatge en família
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bobby
Estada d’1 nit (març 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels
Paquets