Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nipponbashi Crystal Hotel 2





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera profunda
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: standard double-smoking

standard double-smoking
Carregar totes les fotos de: standard twin-smoking

standard twin-smoking
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 545 opinions
Preu actual: 253 €
16 d’oct. - 17 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-9-11 Kozu, Chuo, Osaka, Osaka, 542-0072
Sobre aquest allotjament
Nipponbashi Crystal Hotel 2
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 5000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 1500 JPY.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 1500 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
nipponbashi crystal hotel 2 Osaka
nipponbashi crystal 2 Osaka
nipponbashi crystal 2
Nipponbashi Crystal 2 Osaka
nipponbashi crystal hotel 2 Hotel
nipponbashi crystal hotel 2 Osaka
nipponbashi crystal hotel 2 Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Nipponbashi Crystal Hotel 2
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
10 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2023)
6/10, Acceptable
ayako
26 de març de 2023
ayako
Estada d’1 nit (març 2023)
10/10, Excel·lent
Siripon
Viatge en parella
20 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Siripon
Estada de 6 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
じゅん
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
じゅん
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
Yoshiko
Viatge de negocis
14 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yoshiko
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
ayano
28 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ayano
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
26 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge de negocis
27 de febr. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
SENA
31 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SENA
Estada d’1 nit (gen. 2021)
10/10, Excel·lent
yoshiharu
9 de gen. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yoshiharu
Estada de 3 nits (gen. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en parella
28 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
27 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また利用したい!
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2020)
10/10, Excel·lent
S
Viatge en grup
24 de des. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
S
Estada d’1 nit (des. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
21 de des. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2020)
8/10, Bo
Takumi
12 de des. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Takumi
Estada de 2 nits (des. 2020)
8/10, Bo
SAYAKA
25 de nov. de 2020
SAYAKA
Estada de 3 nits (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
Takehiro
Viatge en grup
24 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素泊まり
Takehiro
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
9 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
Hamada
Viatge de negocis
9 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
泣ける
Hamada
Estada d’1 nit (nov. 2020)
8/10, Bo
KENTARO
6 de nov. de 2020
KENTARO
Estada d’1 nit (nov. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
27 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2020)
8/10, Bo
Mamoru
16 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
部屋は安いにもかかわらず、想像以上に奇麗でよかったです。
Mamoru
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
CHISATO
Viatge en família
10 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHISATO
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)