Galeria de fotos de l’allotjament karaksa hotel Osaka Namba





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 130 €
28 d’oct. - 29 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(17 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Extra Bed)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (Extra Bed)
9,4 sobre 10
Magnífic
(24 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, habitacions connectades (for 4 People)

Habitació, no fumadors, habitacions connectades (for 4 People)
9,6 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, habitacions connectades (for 6 People)

Habitació, no fumadors, habitacions connectades (for 6 People)
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors (King)

Habitació doble, no fumadors (King)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(16 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació, no fumadors, habitacions connectades (for 5 People)

Habitació, no fumadors, habitacions connectades (for 5 People)
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Habitacions comunicades/contigües
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Kobe MerikenPark Oriental Hotel
Centre de la ciutat de Kobe
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.027 opinions
Preu actual: 190 €
27 d’oct. - 28 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-9-13 Nishishinsaibashi, Chuo-ku, Osaka, Osaka, 542-0086
Sobre aquest allotjament
karaksa hotel Osaka Namba
Allotjaments similars

Namba Oriental Hotel
Namba Oriental Hotel
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Serveis de bugaderia
8.6 de 10, Excel·lent, 1.287 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 5000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2200 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
karaksa hotel
karaksa Osaka Namba
karaksa
Karaksa Osaka Namba Osaka
karaksa hotel Osaka Namba Hotel
karaksa hotel Osaka Namba Osaka
karaksa hotel Osaka Namba Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: karaksa hotel Osaka Namba
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Emiliano, Somerset
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Emiliano
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Ngoc thi kim
1 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ngoc thi kim
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
eli
30 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
eli
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
SHUNJI
Viatge en família
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
SHUNJI
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge en família
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
David
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Maryam
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maryam
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Alejandro Eduardo
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alejandro Eduardo
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
YUKIYO
Viatge en família
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
YUKIYO
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
Bianca
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Bianca
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Jiyul
25 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jiyul
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Dean
Viatge en família
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Dean
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Tony
Viatge en família
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Tony
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
?
Viatge en família amb nens petits
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Johnathan
Viatge en família
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Johnathan
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
?
Viatge en família
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (set. 2025)
6/10, Acceptable
智美
Viatge en família amb nens petits
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
智美
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Rohan
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Rohan
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Alexandra
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alexandra
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
DUONG
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
DUONG
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Enzo
10 de set. de 2025
Enzo
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
FUTABA
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
FUTABA
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Amira
9 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amira
Estada de 2 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Lynn
Viatge en família
8 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lynn
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Kam Hing
Viatge en família
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kam Hing
Estada de 3 nits (set. 2025)