Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Lotus Umeda - Adult Only





Opinions
8,2 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
19 d’oct. - 20 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
8,4 sobre 10
Molt bo
(8 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Mininevera
Televisor
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Escriptori
Servei de neteja diari
També et pot agradar

Good Nature Hotel Kyoto
Districte de Shimogyo
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 547 opinions
Preu actual: 252 €
16 d’oct. - 17 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

17-8 Doyamacho Kita Ward, Osaka, Osaka, 530-0027
Sobre aquest allotjament
Hotel Lotus Umeda - Adult Only
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 5000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar japonès: 790 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Lotus Umeda
Lotus Umeda Adult Only Osaka
Hotel Lotus Umeda - Adult Only Hotel
Hotel Lotus Umeda - Adult Only Osaka
Hotel Lotus Umeda - Adult Only Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Lotus Umeda - Adult Only
8,2
Molt bo
8,4
Neteja
8,0
Comoditats
8,4
Personal i servei
8,4
Respecte al medi ambient
8,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
29 d’ag. de 2025
Estada de 3 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
Brandon
23 de juny de 2025
Brandon
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jorma Petri
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jorma Petri
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
とくいち
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
とくいち
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sven
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sven
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
CHIEN HAN
Viatge en grup
26 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
CHIEN HAN
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Humza
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Humza
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Guadalupe
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Guadalupe
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kate
Viatge en parella
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kate
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sandrine
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sympa
Sandrine
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ricky
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ricky
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ronald, Muswell Hill
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ronald
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Amber
Viatge en família
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Amber
Estada de 3 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Blanche
Viatge en família
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Blanche
4/10, Deficient
Mitsushiro
Viatge en grup
11 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Mitsushiro
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Satisfied customer

Timothy
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge en grup
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Clotilde
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditats
Clotilde
Estada de 2 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
キヨユキ
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
キヨユキ
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
HIROAKI
30 de març de 2025
HIROAKI
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ryuki
23 de març de 2025
ryuki
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Nautica
Viatge en família
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Nautica
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
ryuki
17 de març de 2025
ryuki
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Israel
7 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Israel
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
AI
27 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
AI
Estada d’1 nit (febr. 2025)