Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Chuo Crown





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors (Bath Room & Toilet : Separate)

Habitació individual, no fumadors (Bath Room & Toilet : Separate)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Banyera i dutxa independents
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors (Unit Bath Type)

Habitació individual, no fumadors (Unit Bath Type)
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Barnussos
Bany privat
També et pot agradar

MONday Apart Premium KYOTO Station
Districte de Shimogyo
- Cuina
- Rentadora
- Assecadora
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 426 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-1-19 Taishi Nishinariku, Osaka, Osaka, 557-0002
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

HOTEL Cargo Shinsaibashi
HOTEL Cargo Shinsaibashi
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de recepció obert les 24 hores
9.4 de 10, Excepcional, 222 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Housekeeping is included for stays of 3 nights or more. For stays of 1-2 nights, housekeeping is not available.
Informació addicional
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 5 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Chuo Crown Hotel
Hotel Chuo Crown Osaka
Hotel Chuo Crown Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Chuo Crown
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Susumu
19 de maig de 2025
Susumu
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (abr. 2025)
2/10, Horrible
Risa
18 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Risa
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
??
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
YASUKO
13 d’abr. de 2025
YASUKO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
MISATO
Viatge de negocis
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
MISATO
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Hsiang Yi
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Hsiang Yi
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Tetsuya
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tetsuya
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
TADAO
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TADAO
Estada de 2 nits (oct. 2024)
8/10, Bo
KANA
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
KANA
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
ryuji
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
大阪城観光
ryuji
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
masaki
11 de set. de 2023
二度目です
masaki
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
ヒトシ
19 de maig de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
ヒトシ
Estada d’1 nit (maig 2023)
4/10, Deficient
??
Viatge de negocis
15 de maig de 2023
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada de 2 nits (maig 2023)
6/10, Acceptable
yuki
13 de maig de 2023
yuki
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Fumihiko
Viatge de negocis
14 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fumihiko
Estada d’1 nit (març 2023)
8/10, Bo
yusaku
9 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yusaku
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
リョウ
30 de des. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
リョウ
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
12 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
超駅近
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2022)
10/10, Excel·lent
TING HEY, FOTAN
1 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
TING HEY
8/10, Bo
しんじ
20 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
しんじ
Estada d’1 nit (nov. 2022)
10/10, Excel·lent
RINTARO
23 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
RINTARO
Estada d’1 nit (set. 2022)
8/10, Bo
HIROMASA
5 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HIROMASA
Estada d’1 nit (set. 2022)
4/10, Deficient
Veo
Viatge de negocis
5 d’ag. de 2022
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Veo
Estada d’1 nit (jul. 2022)