Galeria de fotos de l’allotjament HOTEL THE FLAG Shinsaibashi





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Bed Size:255cm wide)

Habitació familiar, 1 llit de matrimoni gran, no fumadors (Bed Size:255cm wide)
9,2 sobre 10
Fantàstic
(13 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
9,4 sobre 10
Magnífic
(55 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(66 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Un cobrellit
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits dobles, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, 2 llits dobles, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Moblat de manera individual
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
També et pot agradar

OMO7 Osaka by Hoshino Resorts
Naniwa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 730 opinions
Preu actual: 143 €
15 d’oct. - 16 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-18-30 Higashi Shinsaibashi Chuo-ku, Osaka, Osaka-fu, 542-0083
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Monterey Grasmere Osaka
Hotel Monterey Grasmere Osaka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.515 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 5000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2000 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 3600 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament utilitza productes de neteja respectuosos amb el medi ambient.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum, un sistema de seguretat i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL FLAG Shinsaibashi
FLAG Shinsaibashi
The Flag Shinsaibashi Osaka
HOTEL THE FLAG Shinsaibashi Hotel
HOTEL THE FLAG Shinsaibashi Osaka
HOTEL THE FLAG Shinsaibashi Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: HOTEL THE FLAG Shinsaibashi
9,8
Magnífic
9,8
Neteja
9,6
Comoditats
10
Personal i servei
9,8
Respecte al medi ambient
9,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
28 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Estada de 5 nits (set. 2025)
8/10, Bo
kristy
Viatge en família amb nens petits
26 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kristy
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Siu
Viatge en parella
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Siu
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Scott
Viatge en família
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Scott
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en parella
20 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ana Cecilia
Viatge en parella
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Ana Cecilia
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Vickie, Buena Park
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Vickie
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryan
17 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ryan
Estada de 5 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Creshenda
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Creshenda
Estada de 8 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Zach
Viatge en grup
15 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Zach
Estada de 3 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Yayoua
Viatge en parella
13 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yayoua
Estada de 6 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Christine
Viatge en parella
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christine
Estada de 3 nits (set. 2025)