Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament OKINI HOTEL namba





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 58 €
24 d’ag. - 25 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals (B)

Habitació amb dos llits individuals (B)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Combinació de dutxa i banyera
Banyera profunda
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: TWIN ROOM

TWIN ROOM
Family Room
També et pot agradar

Centara Grand Hotel Osaka
Namba
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.4 de 10, Excepcional, 1.288 opinions
Preu actual: 176 €
19 d’ag. - 20 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-4-15 Haginochaya, Nishinari-ku, Osaka, Osaka, 557-0004
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1000 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
- Preu del servei de neteja: 500 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL O-KINY Osaka
O-KINY Osaka
O-KINY
HOTEL O KINY
OKINI HOTEL namba Hotel
OKINI HOTEL namba Osaka
OKINI HOTEL namba Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: OKINI HOTEL namba
Opinions
7,0
Bo
6,4/10
Neteja
6,8/10
Personal i servei
7,2/10
Comoditats
6,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
6/10, Acceptable
NAKAMURA
8 de juny de 2025
NAKAMURA
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Machiko
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Machiko
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Kenji
11 de març de 2025
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Kenji
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
REINA
Viatge en grup
15 de febr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
REINA
Estada d’1 nit (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Fernando, Lancaster
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Fernando
Estada de 3 nits (des. 2024)
6/10, Acceptable
LOK WAI
24 de des. de 2024
LOK WAI
Estada de 6 nits (des. 2024)
4/10, Deficient
kousuke
Viatge de negocis
8 de jul. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
kousuke
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
sung uk
19 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
sung uk
Estada d’1 nit (abr. 2024)
8/10, Bo
HIDETOSHI
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
HIDETOSHI
Estada d’1 nit (gen. 2024)
2/10, Horrible
Hyonsuk Holly
Viatge en família
9 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hyonsuk Holly
Estada de 6 nits (des. 2023)
6/10, Acceptable
Megumi
18 de des. de 2023
Megumi
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
miho
8 de des. de 2023
miho
Estada de 3 nits (nov. 2023)
8/10, Bo
かつこ
28 de nov. de 2023
かつこ
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
ミク
Viatge en grup
29 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats
ミク
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
みゆ
Viatge en família
9 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
みゆ
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Phuongthanh
7 d’oct. de 2023
Phuongthanh
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Jens
22 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jens
Estada de 2 nits (set. 2023)
8/10, Bo
EZAKI
9 de set. de 2023
EZAKI
Estada d’1 nit (set. 2023)