Fairfield by Marriott Osaka Namba
Hotel amb un restaurant i a prop de l'atractiu següent: Dotonbori
Galeria de fotos de l’allotjament Fairfield by Marriott Osaka Namba





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 105 €
4 de gen. - 5 de gen. de 2026
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació, 1 llit de matrimoni gran

Habitació, 1 llit de matrimoni gran
9,2 sobre 10
Fantàstic
(24 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran

Habitació superior, 1 llit de matrimoni gran
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals superior, 2 llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals, 2 llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(8 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació triple superior, 2 llits individuals

Habitació triple superior, 2 llits individuals
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació triple, 2 llits individuals

Habitació triple, 2 llits individuals
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Sofà llit
Un vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
També et pot agradar

Hotel Monterey Grasmere Osaka
Naniwa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.0 de 10, Fantàstic, 1.657 opinions
Preu actual: 89 €
7 de gen. - 8 de gen. de 2026
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-3-25 Motomachi Naniwa-ku, Osaka, 5560016
Sobre aquest allotjament
Fairfield by Marriott Osaka Namba
Allotjaments similars

Hiyori Hotel Osaka Namba Station
Hiyori Hotel Osaka Namba Station
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
9.4 de 10, Excepcional, 1.298 opinions
Preu actual: 103 €
12 de gen. - 13 de gen. de 2026
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que calgui abonar un impost municipal a l'allotjament. Aquest impost oscil·la entre els 100 i els 10 000 JPY per persona i nit, segons la tarifa per nit de l'habitació. Tingues en compte que poden aplicar-se altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació inclosa en la confirmació de la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 2800 JPY per adult i 1400 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i barrots de seguretat a les finestres
L'allotjament afirma que segueix les pràctiques de neteja i desinfecció que estableix el document o l'associació següent: Commitment to Clean (Marriott).
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
Fairfield by Marriott Osaka Namba Hotel
Fairfield by Marriott Osaka Namba Osaka
Fairfield by Marriott Osaka Namba Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Fairfield by Marriott Osaka Namba
9,0
Fantàstic
9,4
Neteja
8,8
Comoditats
9,2
Personal i servei
9,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
20 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Bernadette
13 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bernadette
Estada de 6 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
María Fernanda
Viatge en família
9 de des. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
María Fernanda
Estada de 4 nits (des. 2025)
10/10, Excel·lent
Jinke
22 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jinke
Estada de 4 nits (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel, CORONA
Viatge en parella
22 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (nov. 2025)
8/10, Bo
Maina, San Francisco
Viatge en grup
5 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maina
Estada de 5 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Gerald, Montreal
Viatge en parella
22 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Gerald
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Marli
Viatge en família
17 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Marli
Estada de 4 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
IRMA
8 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
IRMA
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
yat ming
Viatge en família
7 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
yat ming
Estada de 5 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
ZHANG
Viatge de negocis
24 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ZHANG
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Lisa
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lisa
Estada de 3 nits (set. 2025)
8/10, Bo
HAYATO
Viatge en família
23 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HAYATO
Estada de 2 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Sunisa
Viatge en grup
18 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sunisa
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
johnny wing wah
10 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
johnny wing wah
Estada de 6 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Miki
Viatge en grup
4 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions



Miki
Estada de 3 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
???
Viatge en grup
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Arianne
Viatge en família
27 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Arianne
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
EDUARDO
Viatge en família amb nens petits
24 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
EDUARDO
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Melodee, Tigard
22 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melodee
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Kazuaki
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Kazuaki
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
seungsoo
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
seungsoo
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Miki
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miki
Estada de 2 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Wook Gyum
30 de jul. de 2025
Wook Gyum
Estada de 2 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
James Cheuk Yin
30 de jul. de 2025
James Cheuk Yin
Estada de 6 nits (jul. 2025)

















