Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament ENKA NAMBA 1 HOTEL





Opinions
7,6 sobre 10,
Bé
Serveis populars
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals bàsica

Habitació amb dos llits individuals bàsica
7,2 sobre 10
Bé
(23 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor LCD
Dormitoris
Capçal de dutxa d'hidromassatge
Bidet
Bany privat
També et pot agradar

Soraniwa Terrace Kyoto Bettei
Districte de Shimogyo
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Servei de neteja
9.8 de 10, Excepcional, 63 opinions
Preu actual: 684 €
15 d’ag. - 16 d’ag.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2-chome-4-14 Nipponbashihigashi Naniwa, Ward, Osaka, Osaka, 556-0006
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The OneFive Osaka Sakaisuji
The OneFive Osaka Sakaisuji
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
- Servei de recepció obert les 24 hores
7.8 de 10, Bé, 411 opinions
Preu actual: 35 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 300 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 7000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.
- El dipòsit s'ha de pagar mitjançant una transferència bancària en un termini de 48 hores un cop feta la reserva.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Es pot fer el registre de sortida més tard de l'horari establert si es paga un càrrec (subjecte a disponibilitat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
ENKA NAMBA 1 HOTEL Hotel
ENKA NAMBA 1 HOTEL Osaka
ENKA NAMBA 1 HOTEL Hotel Osaka
Preguntes freqüents
Opinions: ENKA NAMBA 1 HOTEL
Opinions
7,6
Bo
7,6/10
Neteja
7,4/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja
Estada de 5 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
Kayla
Viatge en parella
23 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kayla
Estada de 4 nits (jul. 2025)
4/10, Deficient
??
Viatge de negocis
3 de jul. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
26 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Andrew
Estada de 2 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
??
Viatge en família
22 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
2/10, Horrible
ゆみこ
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆみこ
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
YOSUKE
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSUKE
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
rumiko
Viatge en parella
19 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Comoditats
rumiko
Estada de 3 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Chihiro
16 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats
Chihiro
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Ivan
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ivan
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Agustin
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Agustin
Estada de 4 nits (juny 2025)
6/10, Acceptable
Newton
Viatge en família
11 de juny de 2025
Newton
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Melody
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Melody
Estada de 7 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Mi
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mi
Estada de 4 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Rena
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
Rena
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
??
30 de maig de 2025
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
KEIKO
21 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KEIKO
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Maddy
Viatge en parella
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Maddy
Estada de 3 nits (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sandy
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Sandy
Estada de 5 nits (maig 2025)
8/10, Bo
WEN YUAN
Viatge en família
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
WEN YUAN
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Jasmine
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Jasmine
Estada d’1 nit (abr. 2025)
4/10, Deficient
Rikimaru
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rikimaru
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Ka Kee
Viatge en família
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ka Kee
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Sachiko
Viatge en grup
16 d’abr. de 2025
Sachiko
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
ANDREW, Calgary
Viatge en parella
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
ANDREW
Estada de 3 nits (abr. 2025)
Últimes tendències a Expedia
Hotels