123 Guest House

Allotjament de 2.5 estrelles
Casa d'hostes a Osaka, molt a prop de Mercat Kuromon

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament 123 Guest House

Habitació triple (  B  ) | Caixa forta a l'habitació i wifi gratuïta
Servei de l'allotjament
Façana frontal de l'allotjament
Servei de l'allotjament
Recepció

Opinions

8,6 sobre 10,
Excel·lent

Serveis populars

  • Servei de neteja
  • Serveis de bugaderia
  • Aire condicionat
  • Wifi gratuïta

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions

Habitació amb dos llits individuals ( E )

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals ( G, H )

8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals ( I )

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals ( F )

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 2 llits individuals

Habitació triple bàsica, 3 dormitoris, no fumadors ( J )

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 2 llits individuals i 1 llit individual gran

Habitació doble

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual gran

Habitació triple ( A )

9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Habitació triple ( B )

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 3
  • 3 llits individuals

Habitació individual econòmica

10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual gran

Habitació doble bàsica

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 futon individual gran

Habitació individual

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 futon individual gran

Habitació individual

8,0 sobre 10
Molt bo
(3 opinions)

El més destacat

Aire condicionat
Frigorífic
3 banys
Un bidet
Un assecador de cabells
Microones
Utensilis de cuina i vaixella
Servei de neteja diari
  • Capacitat per a 2
  • 1 llit individual gran

Family Room

  • Capacitat per a 12

També et pot agradar

Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

123 Guest House és a Minami, a Osaka. Castell d'Osaka i Teatre Namba Grand Kagetsu són visites imprescindibles per als aficionats a la cultura; i si el que et ve de gust és anar de compres, no et perdis Dotonbori i Mercat Kuromon. Et ve de gust gaudir d'un esdeveniment o d'un partit? Consulta l'oferta d'actes que se celebren a Cúpula Kyocera d'Osaka o a Osaka-jō Hall.
Mapa
3F Shiba Building, 1-18-14 Nihonnbashi, Osaka, Osaka, 542-0073

Què hi ha als voltants

  • Mercat Kuromon - 1 minuts a peu - 0.2 km
  • Dotonbori - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Nipponbashi - 6 minuts a peu - 0.5 km
  • Torre Tsutenkaku - 2 minuts en cotxe - 2.9 km
  • Spa World - 2 minuts en cotxe - 2.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de Kitntetsu-Nipponbashi: 1 min a peu
  • Estació de Nippombashi: 1 min a peu
  • Aeroport d'Osaka-Itami (ITM): a 26 min en cotxe

Restaurants

  • ‪七津屋 - ‬1 minuts a peu
  • ‪上等カレー なんばウォーク店 - ‬1 minuts a peu
  • ‪上島珈琲店 黒門市場前店 - ‬1 minuts a peu
  • ‪浪速日本橋食堂 - ‬1 minuts a peu
  • ‪七輪焼肉 安安 日本橋店 - ‬1 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

123 Guest House

Casa d'hostes a prop de Dotonbori
123 Guest House, amb Nipponbashi i Torre Tsutenkaku a prop, ofereix una sala de jocs o videojocs, una bugaderia i més. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Caixa forta a la recepció, magatzem d'equipatge i ascensor
  • Allotjament lliure de fum
Característiques de l'habitació
A 123 Guest House, totes les habitacions ofereixen avantatges com ara aire condicionat. Així mateix, s'inclouen serveis i instal·lacions com wifi gratuïta i caixes fortes.
Entre les comoditats addicionals, s'inclou el següent:
  • 3 banys que ofereixen bidets i articles de tocador gratuïts
  • Frigorífics, microones i utensilis de cuina, vaixella i coberteria

Allotjaments similars

Serveis de l’allotjament

Internet

  • Disponible a totes les habitacions: wifi gratuïta
  • Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta

Aparcament i opcions de transport

  • Aparcament no disponible a les instal·lacions

Activitats

  • Sala de jocs o videojocs

Comoditats

  • Bugaderia
  • Caixa forta a la recepció
  • Magatzem d'equipatge
  • Servei de recepció durant un horari limitat

Serveis per als clients

  • Servei de neteja (diari)

Accessibilitat

  • Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
  • Accessibilitat en cadira de rodes
  • Ascensor

Més serveis

  • Allotjament lliure de fum

Serveis de l’habitació

Bany

  • 3 banys compartits
  • Articles de tocador gratuïts
  • Assecador de cabells
  • Bidet
  • Sabatilles
  • Tovalloles

Menjar i beguda

  • Estris de cuina, vaixella i coberteria
  • Frigorífic
  • Microones

Altres

  • Aire condicionat
  • Caixa forta

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00.
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 10:00.
Registre de sortida sense contacte
La sortida després de l'horari establert està subjecta a disponibilitat.

Instruccions especials d’entrada

L'allotjament carrega un percentatge del 10 als pagaments en targeta de crèdit
L'horari de la recepció és el següent: 10:00-23:00, cada dia
Els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació per rebre les instruccions per fer l'entrada; la recepció compta amb personal durant un horari limitat
Aquest allotjament no permet fer l'entrada fora de l'horari establert
Per tal d'organitzar l'entrada, contacta amb l'allotjament com a mínim amb 72 hores d'antelació mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Mètodes d’accés

Recepció (horari limitat)

Animals de companyia

No s'admeten animals de companyia.

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament no s'admeten menors de fins a 12 anys; els clients majors de 12 anys hi són benvinguts
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 1500.0 JPY per nit
No hi ha bressols disponibles.

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • És possible que l'allotjament cobri un impost municipal d'entre 100 i 500 JPY per persona i nit, segons la tarifa de l'habitació. Aquest impost no s'aplica a tarifes de menys de 5000 JPY. Es poden aplicar altres exempcions. Per obtenir més informació, contacta amb l'allotjament fent servir la informació que hi ha a la confirmació de la reserva.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Hi ha servei de neteja disponible amb un recàrrec.
  • Càrrec pel llit addicional: 1500.0 JPY per nit.
  • Els pagaments amb targeta de crèdit estan subjectes a un recàrrec del 10 %.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i pagaments realitzats amb el mòbil; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Alipay i PayPay.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 12 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients

L’allotjament també es coneix com a

123guest house Guesthouse Osaka
123guest house Guesthouse
123guest house Osaka
123guest house
123 Guest House Osaka
123 Guest House Guesthouse
123 Guest House Guesthouse Osaka

Preguntes freqüents

123 Guest House accepta animals de companyia?

No, no es permeten animals de companyia a l'allotjament.

Quant costa aparcar a 123 Guest House?

123 Guest House no disposa d'aparcament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a 123 Guest House?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 23:00. No és possible fer el registre d'entrada fora de l'horari establert.

A quina hora es fa el registre de sortida a 123 Guest House?

Registre de sortida: 10:00.

On es troba 123 Guest House?

Aquesta casa d'hostes a Minami es troba a molt poca distància de les atraccions següents: Centre Comercial Namba Walk i Mercat Kuromon. Dotonbori i Teatre Namba Grand Kagetsu també són a menys de 5 min. Estació de Nippombashi i Estació de Kitntetsu-Nipponbashi són a 2 min a peu.

Opinions: 123 Guest House

Opinions

8,6

Excel·lent

Puntuació 10: Excel·lent. 43 de 93 opinions
Puntuació 8: Bo. 30 de 93 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 17 de 93 opinions
Puntuació 4: Deficient. 3 de 93 opinions
Puntuació 2: Horrible. 0 de 93 opinions

8,2/10

Neteja

8,8/10

Personal i servei

7,8/10

Comoditats

7,8/10

Estat de l’allotjament i instal·lacions

8,2/10

Respecte al medi ambient

Opinions

10/10, Excel·lent

ここね

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (set. 2025)

8/10, Bo

Dan

Accomadating staff. Located near a train station and a short walk to Dontonburi street
Estada d’1 nit (ag. 2025)

10/10, Excel·lent

Dan

Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Friendly staff. My flight was late and it was past check in time. The staff was easy to contact and let me check in late.
Estada d’1 nit (ag. 2025)

4/10, Deficient

Mohammad

Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
would not recommend
Estada d’1 nit (jul. 2025)

8/10, Bo

てつお

Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
駅近、CVSすぐそこ、たこ焼き屋さん美味しそうだったコスパ最高
Estada de 2 nits (ag. 2025)

6/10, Acceptable

Mélanie

Viatge en família
Auberge de jeunesse améliorée... Par contre très bien situé.
Estada de 3 nits (jul. 2025)

8/10, Bo

Masatomi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
The price is very reasonable
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

タクヤ

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
部屋に清潔感があり良き!
Estada d’1 nit (juny 2025)

6/10, Acceptable

Don

Estada de 2 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Jesper

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Estada de 3 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Jay

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Very nice easy stay. In a great location and the staff member was very friendly and helpful
Estada de 5 nits (maig 2025)

10/10, Excel·lent

まさみ

Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Keiko

Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (març 2025)

10/10, Excel·lent

Sau Yi

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Good location, safe, clean

good value for the location for solo traveler. Safe, clean, with lift to it, which is level 3 and 4.
Estada de 2 nits (febr. 2025)

10/10, Excel·lent

Denise

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
The owner, Koji, was helpful and kind. No frills place but it clean, some amenities and a good, hot shower. Good value and we’d definitely stay there again.
Estada de 4 nits (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

???

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

SEUNGWON

Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Ai

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
トイレ風呂は共同だけど、綺麗だし問題ない 布団も綺麗 部屋も綺麗 足りないものはないくらいのクオリティーだった 立地がいいのにこの値段で泊まれるならアリだと思う。
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

ENVIRONNEMENT TRES APPRÉCIABLE

Excellent sejour grâce a la gentillesse la disponibilité et lattention du mangee et de son personnel tres a l'écoute
Estada de 2 nits (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Paolo Román

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Habitación pequeña pero solo la necesitaba para dormir
Estada de 2 nits (oct. 2024)

4/10, Deficient

Giulia

Viatge en grup
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2024)

6/10, Acceptable

Viatger verificat

Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Embora meu quarto estivesse livre antes das 15hrs, foi preciso aguardar rigorosamente as 15hrs para o check in, sem chance de liberar um pouquinho antes. O cobertor da cama estava com uma mancha amarela, o que indica que não foi bem limpo. O quarto tem paredes e janelas finas, então o barulho da rua e dos outros quartos entra alto no quarto. Localização ótima, ao lado do metro.
Estada de 3 nits (set. 2024)

10/10, Excel·lent

Anders

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 5 nits (juny 2024)

8/10, Bo

CHING KIT

Estada d’1 nit (abr. 2024)

6/10, Acceptable

Ernesto

Rewards Stamps missing!

My booking prior to this was made in Nusa Dua, Bali but I did not receive any rewards stamps for my 2 nights stay. Hotels.com decided you can only call them and removed their customer service email address to pursue complaints like this. Please can someone contact me so I can retrieve the proper rewards due to me? Thank you!
Estada d’1 nit (març 2024)