Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Livin Station





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 6 de 6 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
9,4 sobre 10
Magnífic
(10 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
10,0 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
9,4 sobre 10
Magnífic
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
9,6 sobre 10
Magnífic
(30 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Bullidora elèctrica
Servei de neteja diari
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Östra Bangatan 3, Örebro, 70361
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel llit addicional: 250.0 SEK per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, llits addicionals o aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i targetes de dèbit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Livin Station Sure Hotel Collection Orebro
Livin Station Sure Hotel Collection
Livin Station Sure Collection Orebro
Livin Station Sure Collection
Livin Station Sure Hotel Collection by Best Western
Livin Station
Livin Station Hotel Orebro
Livin Station Hotel
Livin Station Orebro
Livin Station Hotel
Livin Station Örebro
Livin Station Hotel Örebro
Preguntes freqüents
Opinions: Livin Station
Opinions
9,4
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Sonia
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sonia
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Wolfgang
Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Wolfgang
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
John
Viatge de negocis
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
John
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Linda
12 de maig de 2025
Linda
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kommer gärna tillbaka!
Anna
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Dan
Viatge de negocis
9 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dan
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kajsa
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mysigt hotell
Kajsa
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Madeleine
Viatge de negocis
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Madeleine
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
AK
3 de maig de 2025
AK
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Eva
Viatge de negocis
29 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eva
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gabrielle
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabrielle
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stefan
22 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenny
Viatge en família
19 d’abr. de 2025
Jenny
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Erika
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Erika
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Arsham
17 d’abr. de 2025
Arsham
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge de negocis
13 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Daniel
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ingvor
Viatge en grup
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ingvor
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Tomas
Viatge de negocis
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomas
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Ulrika
Viatge de negocis
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ulrika
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Anders
7 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Smidigt
Anders
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Patrik
Viatge de negocis
2 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Patrik
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Sonja
Viatge de negocis
26 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sonja
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Birgitta
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Birgitta
Estada de 2 nits (març 2025)