Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament DeSilva Premium Opole





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit doble

Habitació doble estàndard, 1 llit doble
8,6 sobre 10
Excel·lent
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Estudi

Estudi
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Bany privat
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Estudi en suite

Estudi en suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual estàndard, 1 llit doble

Habitació doble per a ús individual estàndard, 1 llit doble
10,0 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Roba de llit d'alta qualitat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Frigorífic
Articles de minibar gratuïts
Televisor de pantalla plana
Sofà llit: individual
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Powolnego 10, Opole, Opole, 45-078
Sobre aquest allotjament
DeSilva Premium Opole
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 70 PLN per adult i 35 PLN per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 55.00 PLN per nit.
- Càrrec per animals de companyia: 50 PLN per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 40.0 PLN per estada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
L’allotjament també es coneix com a
DeSilva Premium Opole Hotel
DeSilva Premium Hotel
DeSilva Premium Opole
DeSilva Premium
DeSilva Premium Opole Hotel
DeSilva Premium Opole Opole
DeSilva Premium Opole Hotel Opole
Preguntes freqüents
Opinions: DeSilva Premium Opole
Opinions
9,2
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
6 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Rosa
Viatge en parella
29 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Rosa
Estada de 7 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Piotr
Viatge de negocis
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Piotr
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Peder
7 de juny de 2025
Peder
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
5 de juny de 2025
Nicolas
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 14 nits (maig 2025)
2/10, Horrible
KLAUS JR
20 de maig de 2025
KLAUS JR
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 7 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 10 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
joseph
9 de maig de 2025
joseph
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Nicolas
30 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nicolas
Estada de 15 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
João
26 d’abr. de 2025
João
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 5 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Temmo
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Immer wieder gerne
Temmo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 10 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Timothy, Spring
Viatge en parella, Viatge de negocis
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Timothy
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 6 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
João
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 10 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
João
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
João
Viatge de negocis
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
João
Estada d’1 nit (març 2025)