The White Reef
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Platja del Tigre
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The White Reef





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 192 €
7 d’ag. - 8 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostra 1 d’1 habitació
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris, cuina

Suite, 2 dormitoris, cuina
El més destacat
Balcó o pati
Menjador
Aire condicionat
Calefacció
Cuina
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
2 Dormitoris
També et pot agradar

Okinawa Harborview Hotel
Centro de la ciudad de Naha
- Piscina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 1.018 opinions
Preu actual: 81 €
31 d’ag. - 1 de set.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

814-1 Ishikawa-Yamashiro, Uruma, Okinawa, 904-1113
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sunset Hill
Hotel Sunset Hill
- Cuina
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.2 de 10, Fantàstic, 172 opinions
Preu actual: 179 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
White Reef Uruma
The White Reef Hotel
The White Reef Uruma
The White Reef Hotel Uruma
Preguntes freqüents
Opinions: The White Reef
Opinions
9,8
Magnífic
10/10
Neteja
9,8/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
24 de febr. de 2025
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
gaudincy
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hidden treasure
gaudincy
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
MAYU
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MAYU
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (juny 2019)
8/10, Bo
Ka Kui
1 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel with very good staffs
Ka Kui
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Terri
26 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Exceeds Expectations
Terri
Estada de 6 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
NY, HK
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
NY
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
わ
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de set. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Sandy K S
19 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sandy K S
Estada de 2 nits (juny 2018)
10/10, Excel·lent
hyejin
18 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
너무 좋았습니다~^^
hyejin
Estada de 3 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
2 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Wing Sheung
7 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Wing Sheung
Estada de 3 nits (març 2018)
10/10, Excel·lent
一翔, 大阪
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
申し分ないおもてなしと贅沢な空間を演出したホテル
一翔
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Sai Tim
13 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Best of the Best
Sai Tim
Estada de 3 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
It's home away
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2017)
10/10, Excel·lent
SEOBIN
10 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
진짜 최고의 숙소였습니다.
SEOBIN
Estada de 2 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
tabachenko, 東京
9 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
中心部から離れた静かな場所でゆったりと
tabachenko
Estada de 3 nits (oct. 2017)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가족여행/렌터카 여행에 좋은 숙소
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Goat, Hong Kong
26 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Spacious suite for family
Goat
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
Jin., Seoul Korea
12 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
이번 여행 중 가장 좋았던 호텔!
Jin.
Estada de 2 nits (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
YOUNGMI
25 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
시설이 엄청나게 좋습니다~
YOUNGMI
Estada de 2 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Mei Ning Elaine
12 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice and good service
Mei Ning Elaine
Estada de 3 nits (jul. 2017)
10/10, Excel·lent
Wai, Hong Kong
30 de gen. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació