Naha Tokyu REI Hotel
Hotel al centre a Naha amb connexió amb una estació de tren/metro i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Carrer Comercial Kokusai-dori
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Naha Tokyu REI Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 49 €
15 de jul. - 16 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 13 de 13 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Bressols (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, diversos llits, no fumadors, 2 banys (2 Adjoining Rooms)

Habitació bàsica, diversos llits, no fumadors, 2 banys (2 Adjoining Rooms)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
2 Banys
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica, 2 llits de matrimoni, no fumadors, 2 banys (2 Adjoining Rooms)

Habitació bàsica, 2 llits de matrimoni, no fumadors, 2 banys (2 Adjoining Rooms)
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
2 Banys
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(20 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Habitació doble, no fumadors

Habitació doble, no fumadors
8,6 sobre 10
Excel·lent
(56 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Articles de tocador respectuosos amb el medi ambient
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room

Standard Twin Room
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room With Balcony

Deluxe Twin Room With Balcony
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room

Standard Double Room
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room With Balcony Barrier Free

Deluxe Twin Room With Balcony Barrier Free
Carregar totes les fotos de: 2 Double Rooms, Adjoining, Non Smoking (2 Rooms Not Connected)

2 Double Rooms, Adjoining, Non Smoking (2 Rooms Not Connected)
Carregar totes les fotos de: Standard Double Room For 1 Person

Standard Double Room For 1 Person
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room For 1 Person

Standard Twin Room For 1 Person
Carregar totes les fotos de: 2 Twin Rooms, Adjoining, Non Smoking (2 Rooms Not Connected)

2 Twin Rooms, Adjoining, Non Smoking (2 Rooms Not Connected)
També et pot agradar

Halekulani Okinawa
Onna
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Wifi gratuïta
9.6 de 10, Excepcional, 1.569 opinions
Preu actual: 606 €
14 de jul. - 15 de jul.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

116-37 Asahimachi, Naha, Okinawa-ken, 900-0029
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
Okinawa NaHaNa Hotel & Spa
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.8 de 10, Excel·lent, 2.152 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1800 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1500 JPY per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament utilitza un sistema de reciclatge d'aigües residuals.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
A l'aparcament hi ha restriccions d'alçada
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Tokyu Bizfort
Hotel Tokyu Bizfort Naha
Tokyu Bizfort
Tokyu Bizfort Hotel
Tokyu Bizfort Naha
Hotel Tokyu Bizfort Naha Okinawa Prefecture
Naha Tokyu REI Hotel
Naha Tokyu REI
Naha Tokyu REI Hotel Okinawa Prefecture
Naha Tokyu REI Hotel Naha
Naha Tokyu REI Hotel Hotel
Naha Tokyu REI Hotel Hotel Naha
Preguntes freqüents
Opinions: Naha Tokyu REI Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis, Viatge en família
8 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
kazuko
29 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
kazuko
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Saeko
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saeko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Ling Ling
23 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ling Ling
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
CHEN YA
18 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHEN YA
Estada de 5 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Helen
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Helen
Estada de 9 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Haruka
Viatge en parella
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Haruka
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Yuko
19 d’abr. de 2025
Yuko
Estada de 3 nits (març 2025)
8/10, Bo
I KUZO
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
I KUZO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
MEI YU
Viatge en grup, Viatge en família
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
MEI YU
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Yukari
Viatge en família
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukari
Estada d’1 nit (març 2025)
6/10, Acceptable
John
Viatge en família
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
MEE YEE
29 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
MEE YEE
Estada de 5 nits (març 2025)
8/10, Bo
Ming Yung
26 de març de 2025
Ming Yung
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
kaoru
Viatge en família
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ロケーションが良い
kaoru
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Kazuaki
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kazuaki
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Akinobu
22 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Akinobu
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Ludivine
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ludivine
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Saeko
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Saeko
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Denis
19 de març de 2025
Denis
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
Morihito
18 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Morihito
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
快適
Viatger verificat
Estada de 3 nits (març 2025)
6/10, Acceptable
takuya
7 de març de 2025
takuya
Estada d’1 nit (febr. 2025)