Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals superior, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals Deluxe, no fumadors
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, no fumadors

Habitació doble Deluxe, no fumadors
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Banyera i dutxa independents
Bany privat
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

55-1 Kouri, Kunigami, Nakijin, Okinawa, 905-0406
Sobre aquest allotjament
Lalamare Kouri
Allotjaments similars

Private Condo Kourijima by Coldio Smart Resort
Private Condo Kourijima by Coldio Smart Resort
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.2 de 10, Fantàstic, 98 opinions
Preu actual: 162 €
26 de nov. - 27 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 1760 JPY per adult i 1760 JPY per nen (preu aproximat).
- Sopar a l'allotjament: 3000 JPY.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Housekeeping service is provided once every 4 days.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Lalamare Kouri Hotel
Lalamare Kouri Nakijin
Lalamare Kouri Hotel Nakijin
Preguntes freqüents
Opinions:
Opinions
9,4
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2025)
8/10, Bo
KAZUO
25 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUO
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIAKI
6 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YOSHIAKI
Estada de 2 nits (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
??
23 de set. de 2025
??
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
ゆきこ
16 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ゆきこ
Estada d’1 nit (set. 2025)
8/10, Bo
Ueno
Viatge en família amb nens petits
7 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Ueno
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Lindsey
Viatge en parella
17 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Lindsey
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Mugeon
12 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mugeon
Estada d ’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
みわ
10 d’ag. de 2025
みわ
Estada de 2 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yihsin
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Yihsin
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ryo
Viatge en família
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ryo
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
YUMA
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUMA
Estada de 2 nits (jul. 2025)
2/10, Horrible
Kohei
24 de jul. de 2025
Kohei
Estada de 2 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
mas
3 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
mas
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Melissa
Viatge en parella
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions




Melissa
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
NORIHIDE
Viatge en parella
7 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
NORIHIDE
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Kai lun
Viatge en família
27 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kai lun
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SHEN CHIA
24 d’abr. de 2025
SHEN CHIA
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ka Chon
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ka Chon
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Y
7 d’abr. de 2025
Y
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Kanako
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Kanako
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
くみこ
8 de gen. de 2025
くみこ
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
1 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)








