Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Umizola





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Nishi 3-15-8, Naha, Okinawa, 900-0036
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús de l'aparcament proper: 500 JPY per dia (a 250 m i obert les 24 hores).
- Les tarifes del servei de neteja varien segons la mida de la unitat.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un detector de fum
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Tabi no Yado Umizora Hotel Naha
Tabi no Yado Umizora Hotel
Tabi no Yado Umizora Naha
Hotel Umizola Naha
Hotel Umizola Hotel
Tabi no Yado Umizora
Hotel Umizola Hotel Naha
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Umizola
Opinions
8,4
Molt bo
9,0/10
Neteja
8,4/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de gen. de 2025
Estada de 2 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
ミナト
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ミナト
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
PO-YUAN
Viatge en parella
24 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja
PO-YUAN
Estada de 5 nits (juny 2023)
6/10, Acceptable
Chiu kwong
Viatge en família
7 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not bad
Chiu kwong
Estada d’1 nit (maig 2023)
6/10, Acceptable
サイホウ
3 de maig de 2023
サイホウ
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Toshio
Viatge de negocis
6 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Toshio
Estada de 4 nits (febr. 2023)
4/10, Deficient
AOKI
Viatge en grup
24 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AOKI
Estada de 2 nits (jul. 2022)
8/10, Bo
Seiichirou
Viatge en família
18 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Seiichirou
Estada de 2 nits (abr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
28 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
対応、コスパがよい
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
TAKEO
8 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
TAKEO
Estada de 2 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Ping
Viatge de negocis
29 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ping
Estada d’1 nit (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
静かなお部屋です。
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
23 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 6 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
29 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
19 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
28 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 11 nits (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
11 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
16 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
olive
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
olive
Estada de 2 nits (febr. 2019)