Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Noah





VIP Access
Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
2 de set. - 3 de set.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, no fumadors

Habitació individual, no fumadors
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, fumadors

Habitació amb dos llits individuals, fumadors
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació individual, fumadors

Habitació individual, fumadors
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Balcó o pati
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un bidet
Bany privat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-31-8 Mashiki, Ginowan, Okinawa, 901-2224
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Preu del servei de neteja: 1100 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
Per pagar amb el mòbil, pots fer servir PayPay.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Noah Ginowan
Noah Ginowan
Hotel Noah Hotel
Hotel Noah Ginowan
Hotel Noah Hotel Ginowan
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Noah
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoko
Viatge de negocis
16 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yoko
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Shuichi
Viatge de negocis
6 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shuichi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Ryo
30 de nov. de 2024
Ryo
Estada d’1 nit (nov. 2024)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
25 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Kazue
Viatge de negocis
13 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kazue
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
??
12 d’oct. de 2024
??
Estada d’1 nit (set. 2024)
4/10, Deficient
SHI chung kenny
Viatge en grup
27 de set. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHI chung kenny
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Hannah
8 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hannah
Estada de 7 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Miki
27 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Miki
Estada de 3 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
AKASHI
26 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
AKASHI
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
絵里沙
Viatge de negocis
20 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
絵里沙
Estada de 2 nits (ag. 2024)
8/10, Bo
IKUE
Viatge en família
2 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
IKUE
Estada de 4 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
kazumi
26 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
kazumi
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Takashi
4 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takashi
Estada de 2 nits (jul. 2024)
6/10, Acceptable
だいすけ
Viatge en parella
3 de jul. de 2024
だいすけ
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
YASUHIRO
30 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YASUHIRO
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2024)
10/10, Excel·lent
HIDEO
Viatge de negocis
23 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
HIDEO
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
CHIHO
Viatge en família
11 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIHO
Estada de 2 nits (març 2024)
8/10, Bo
Takehisa
4 de set. de 2023
Takehisa
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Yuki
9 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yuki
Estada de 2 nits (ag. 2023)