Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Hirsch





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Habitació individual bàsica, 1 llit individual
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Xalet, 3 dormitoris, cuina
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Cuina
Frigorífic
Rentaplats
Televisor de pantalla plana
3 Dormitoris
Bany privat
Habitació individual empresarial, 1 dormitori
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Habitació doble clàssica, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Habitació doble superior, 1 llit de matrimoni gran
El més destacat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Bany privat
Per satèl·lit
Servei de neteja diari
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Schulstrasse 3-7, Oberzent, Hessen, 64757
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Gasthof Pension Zur Traube
Gasthof Pension Zur Traube
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.4 de 10, Molt bé, 18 opinions
Preu actual: 117 €
taxes i impostos inclosos
12 d’ag. - 13 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 8 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 90.00 EUR per persona només l'anada.
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge, els tractaments de spa i el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Hirsch Rothenberg
Hirsch Rothenberg
Hotel Hirsch Hotel
Hotel Hirsch Oberzent
Hotel Hirsch Hotel Oberzent
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Hirsch
Opinions
8,4
Molt bo
9,2/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
15 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (ag. 2022)
8/10, Bo
Christian
Viatge de negocis
11 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (gen. 2020)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Monika
23 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Auf alle Fälle wieder eine Reise wert!
Monika
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
10 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Sandra, Böblingen
Viatge en grup
23 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Sandra
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Holger
15 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Holger
Estada d’1 nit (nov. 2018)
8/10, Bo
Jennifer, NY
2 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Jennifer
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Ulrike, Oberhausen-Rheinhausen
17 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Idyllisches Ferienhaus
Ulrike
Estada de 3 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Stephanie
4 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephanie
Estada de 2 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Thomas
20 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Man könnte Urlaub machen, anstelle geschäftlicher
Thomas
8/10, Bo
Viatger verificat
13 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2017)
8/10, Bo
Viatger verificat
16 de jul. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2017)