Hotel Rajska Zahrada
Hotel a Nove Mesto nad Metuji amb spa complet i esmorzar gratuït
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Rajska Zahrada





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació exclusiva (Exclusive)

Habitació exclusiva (Exclusive)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2014
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2014
Llençols italians de la marca Frette
Dormitoris
Carregar totes les fotos de: Habitació superior (Superior)

Habitació superior (Superior)
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Mobiliari individual
Decoració individual
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Any de renovació: 2014
Cortines opaques
Matalàs de Select Comfort
Dormitoris
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Komenskeho 70, Nove Mesto nad Metuji, 54 901
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel U Beránka
Hotel U Beránka
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.0 de 10, Molt bé, 37 opinions
Preu actual: 77 €
taxes i impostos inclosos
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 350.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 700.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Rajska Zahrada Nove Mesto nad Metuji
Rajska Zahrada Nove Mesto nad Metuji
Rajska Zahrada Nove Mesto nad
Hotel Rajska Zahrada Hotel
Hotel Rajska Zahrada Nove Mesto nad Metuji
Hotel Rajska Zahrada Hotel Nove Mesto nad Metuji
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Rajska Zahrada
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
25 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (abr. 2025)
4/10, Deficient
janusz
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats
janusz
Estada de 2 nits (maig 2024)
8/10, Bo
Stefan
Viatge de negocis
7 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Stefan
Estada de 2 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Sze Teck
21 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




Sze Teck
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gern wieder...
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Marion Ingrid
Viatge en parella
6 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marion Ingrid
Estada de 2 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Guillermo
18 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Guillermo
Estada de 5 nits (ag. 2023)
8/10, Bo
Francisco
Viatge en família
15 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Francisco
Estada d’1 nit (ag. 2023)
8/10, Bo
Marco, Desio
Viatge de negocis
6 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marco
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
Nicholas
Viatge en família
22 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nicholas
10/10, Excel·lent
Piotr
10 d’oct. de 2022
Piotr
Estada d’1 nit (oct. 2022)
8/10, Bo
Michala
Viatge en grup
9 d’ag. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
Michala
Estada d’1 nit (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Arja
17 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Arja
Estada d’1 nit (jul. 2022)
10/10, Excel·lent
Bent Busk
Viatge de negocis
24 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ikke for dårlig gående
Bent Busk
Estada de 2 nits (juny 2022)
6/10, Acceptable
Olga
Viatge en família
21 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Olga
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Jaroslav
20 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jaroslav
Estada de 3 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Tomas
30 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Tomas
Estada de 3 nits (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Michaela
Viatge en família
18 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michaela
Estada de 2 nits (oct. 2021)
8/10, Bo
Endre
Viatge de negocis
1 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Endre
Estada d’1 nit (ag. 2021)
10/10, Excel·lent
Tomas
Viatge en família
18 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tomas
Estada de 4 nits (jul. 2021)
10/10, Excel·lent
Iva
Viatge de negocis
23 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Iva
Estada de 2 nits (maig 2021)
6/10, Acceptable
Mattias
31 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja
Mattias
Estada de 4 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Eliska
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eliska
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Dana
4 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dana
Estada de 3 nits (set. 2019)