Thon Partner Hotel Vinstra
Hotel a Nord-Fron amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Galeria de fotos de l’allotjament Thon Partner Hotel Vinstra





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 161 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors

Habitació amb dos llits individuals estàndard, 2 llits individuals, no fumadors
8,4 sobre 10
Molt bo
(19 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Llits addicionals (gratis)
Bressols (gratis)
Televisor
Bany privat
Assecador de cabells
Servei de neteja diari
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors

Habitació estàndard, 1 llit doble, no fumadors
9,0 sobre 10
Fantàstic
(4 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Bany privat
Assecador de cabells
Servei de neteja diari
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

RUSTVEGEN 81, Nord-Fron, 2640
Sobre aquest allotjament
Thon Partner Hotel Vinstra
Allotjaments similars

Dale Gudbrands Gard by Frichs
Dale Gudbrands Gard by Frichs
- Esmorzar inclòs
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.0 de 10, Molt bé, 64 opinions
Preu actual: 155 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 400 NOK per animal de companyia per estada.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Thon Partner Vinstra Nord Fron
Thon Partner Hotel Vinstra Hotel
Thon Partner Hotel Vinstra Nord-Fron
Thon Partner Hotel Vinstra Hotel Nord-Fron
Preguntes freqüents
Opinions: Thon Partner Hotel Vinstra
Opinions
7,8
Bo
8,6/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
4/10, Deficient
Alf Joachim
11 d’ag. de 2025
Alf Joachim
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Geir
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Geir
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Einar
9 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Einar
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Grete
9 d’ag. de 2025
Grete
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Bente
Viatge en grup
8 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bente
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Torgunn Hamre
7 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Torgunn Hamre
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
HÅVARD
5 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Høy pris, lav standard.
HÅVARD
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
Randi Aga
4 d’ag. de 2025
Randi Aga
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Glenn Olav
29 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Glenn Olav
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
26 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Øzlem
Viatge en grup
24 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Øzlem
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Tove
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tove
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
16 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Fredrik
Viatge en família
15 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fredrik
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Olav
Viatge en família
12 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei
Olav
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Torill
5 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Torill
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Sven
4 de jul. de 2025
Sven
Estada d’1 nit (jul. 2025)
6/10, Acceptable
Emil
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Emil
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Anja
Viatge en família
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Anja
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Oddbjørn
29 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Oddbjørn
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Kari Leine
14 de juny de 2025
Kari Leine
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Andreas
Viatge en família
7 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andreas
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Line
7 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Personal i servei
Line
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Magnus
Viatge en família
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Helt greit
Magnus
Estada d’1 nit (maig 2025)





