Apartament sencer
The Freshwater
Diversió a les pistes a prop de l'atractiu següent: Estació d'Esquí Niseko Grand Hirafu
Galeria de fotos de l’allotjament The Freshwater





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, no fumadors (Studio)

Habitació superior, no fumadors (Studio)
El més destacat
Sala d'estar
Calefacció
Cuina bàsica
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite, 1 dormitori, no fumadors

Suite, 1 dormitori, no fumadors
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Llar de foc
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Rentaplats
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris, no fumadors

Suite, 2 dormitoris, no fumadors
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Llar de foc
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Rentaplats
Carregar totes les fotos de: Suite, 2 dormitoris, no fumadors, vistes a la muntanya (Penthouse)

Suite, 2 dormitoris, no fumadors, vistes a la muntanya (Penthouse)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Llar de foc
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Habitació, 2 dormitoris, no fumadors (Penthouse Residence)

Habitació, 2 dormitoris, no fumadors (Penthouse Residence)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Llar de foc
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Suite, 3 dormitoris, no fumadors, vistes a la muntanya (Penthouse)

Suite, 3 dormitoris, no fumadors, vistes a la muntanya (Penthouse)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Llar de foc
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Carregar totes les fotos de: Àtic, 3 dormitoris, no fumadors (Residence)

Àtic, 3 dormitoris, no fumadors (Residence)
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar
Llar de foc
Banyera d'hidromassatge privada (coberta)
Calefacció
Cuina
Frigorífic
Taula de menjador
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

165-19, Yamada, Abuta, Kutchan, Hokkaido, 044-0081
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Setsumon
The Setsumon
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Bugaderia
- Servei de cangur
8.8 de 10, Excel·lent, 24 opinions
Serveis de l’allotjament
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 2.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'ús del bressol: 7000.0 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de monòxid de carboni a l'allotjament.
El propietari ha indicat que hi ha un detector de fum a l'allotjament.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor i un sistema de seguretat.
Aquest allotjament té servei de neteja professional.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
Freshwater Hotel Kutchan
Freshwater Kutchan
Freshwater Apartment Kutchan
The Freshwater Kutchan
The Freshwater Apartment
The Freshwater Apartment Kutchan
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: The Freshwater
8,6
Excel·lent
9,4
Neteja
9,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
9,2
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Mizuki
Viatge en grup
17 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mizuki
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Keith
19 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Best Value in Town
Keith
Estada de 4 nits (des. 2023)
2/10, Horrible
Yasumichi
4 de des. de 2023
Yasumichi
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Tayah
Viatge en parella
4 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tayah
Estada de 7 nits (gen. 2023)
6/10, Acceptable
YATO
Viatge de negocis
7 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja
YATO
Estada de 8 nits (oct. 2021)
4/10, Deficient
Alicia
Viatge en parella, Viatge en grup
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Alicia
Estada de 3 nits (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Kent
Viatge en família
9 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kent
Estada de 6 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Calvin
Viatge en grup
7 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Calvin
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
JC
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JC
Estada de 2 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
2/10, Horrible
kazu, 神奈川
Viatge en família
1 d’ag. de 2019
Què no li ha agradat: Comoditats
kazu
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
20 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 de febr. de 2019
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
13 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
11 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Jinsoo
8 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jinsoo
Estada de 5 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
7 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
3 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
15 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
ryoko, yokohama,japan
Viatge en parella
7 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
ryoko
Estada de 3 nits (des. 2018)
10/10, Excel·lent
James
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Freshwater
James
Estada de 2 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’abr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
12 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (febr. 2018)
8/10, Bo
YIJU
3 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YIJU
Estada de 3 nits (febr. 2018)








