Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Niseko Grand Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 126 €
25 d’ag. - 26 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Tatami room)

Habitació tradicional (Japanese Tatami room)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Un assecador de cabells
Vàter amb bidet electrònic
Ampolla d'aigua gratuïta
Bullidora elèctrica
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
7,8 sobre 10
Bé
(9 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional, bany privat (Japanese Western Style)

Habitació tradicional, bany privat (Japanese Western Style)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LED
Dormitoris
Vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Bany privat
Ampolla d'aigua gratuïta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

412 Niseko, Niseko, Hokkaido, 048-1511
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 13 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Per accedir a l'allotjament no és necessari disposar de cotxe
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Niseko Grand Hotel
Niseko Grand
Niseko Grand Hotel Hotel
Niseko Grand Hotel Niseko
Niseko Grand Hotel Hotel Niseko
Preguntes freqüents
Opinions: Niseko Grand Hotel
Opinions
7,4
Bo
7,2/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
11 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
CEE CEE CISSIE
21 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
CEE CEE CISSIE
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Takeshi
30 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Takeshi
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
YUUICH
21 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YUUICH
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Omar
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Prince Hotel

Omar
Estada de 7 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
CHEUK TUNG
Viatge en família
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
CHEUK TUNG
Estada de 6 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Xian Qi, Seattle
10 de març de 2025
Xian Qi
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Miyoko
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Miyoko
Estada de 8 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Ashley
2 de març de 2025
Ashley
Estada de 5 nits (febr. 2025)
6/10, Acceptable
Rao
22 de febr. de 2025
Rao
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Bruce
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Bruce
Estada de 7 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
Viatge en grup
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 4 nits (febr. 2025)
2/10, Horrible
KAKERU
15 de febr. de 2025
KAKERU
Estada de 2 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Kelsie
14 de febr. de 2025
Kelsie
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Nolan
11 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Nolan
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
curran
9 de febr. de 2025
curran
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark
5 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mark
Estada de 9 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Eonpyo
Viatge en família
3 de febr. de 2025
겨울 니세코
Eonpyo
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Takuro
1 de febr. de 2025
Takuro
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge en grup
31 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Hiromi
Viatge en grup, Viatge en família
30 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Hiromi
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Christopher, Tualatin
16 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Christopher
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
David hsien wei
11 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
David hsien wei
Estada de 2 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Roshelle Han
Viatge en família
9 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roshelle Han
Estada de 3 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
Madeleine
Viatge en família
3 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Madeleine
Estada de 5 nits (des. 2024)