MY ecolodge - Hostel
Refugi d'esquí a la muntanya amb restaurant i amb servei gratuït de connexió amb les pistes d'esquí
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament MY ecolodge - Hostel





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals, no fumadors

Habitació doble o amb dos llits individuals, no fumadors
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Cuina compartida/comuna
Caixa forta
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple, no fumadors

Habitació quàdruple, no fumadors
El més destacat
Calefacció
Dormitoris
5 Banys
Un vàter amb bidet electrònic
Cuina compartida/comuna
Caixa forta
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1-1-11 Nisekohirafu 4 jo, Kutchan, Hokkaido, 044-0087
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Midtown Niseko
Midtown Niseko
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 204 opinions
Preu actual: 62 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 2.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar típic de la regió: 1000 JPY per adult i 1000 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un detector de fum i un sistema de seguretat
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Aquest allotjament dona la benvinguda a clients de totes les orientacions sexuals i identitats de gènere (LGBTQ+-friendly)
L’allotjament també es coneix com a
MY ecolodge Hotel Kutchan
MY ecolodge Hotel
MY ecolodge Kutchan
MY ecolodge
MY ecolodge
MY ecolodge - Hostel Kutchan
MY ecolodge - Hostel Hostel/Backpacker accommodation
MY ecolodge - Hostel Hostel/Backpacker accommodation Kutchan
Preguntes freqüents
Opinions: MY ecolodge - Hostel
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de maig de 2025
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
WeiCheng
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
WeiCheng
Estada de 7 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Rifeng
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Overall great value
Rifeng
Estada de 4 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Carter
Viatge en grup
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Carter
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Tyler
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tyler
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Nick
8 de febr. de 2025
Nick
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Francisco Javier Robles
Viatge en parella
5 de febr. de 2025
Francisco Javier Robles
Estada de 5 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Bo
4 de febr. de 2025
Bo
Estada de 6 nits (gen. 2025)
8/10, Bo
yingzi
Viatge en grup
20 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yingzi
Estada de 4 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Robin
Viatge en parella
7 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada de 7 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Rachel
28 de des. de 2024
Rachel
Estada de 4 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jae Young
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


Jae Young
Estada de 4 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Kerry
Viatge en parella
23 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kerry
Estada de 3 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
CHIHYAO
12 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




CHIHYAO
Estada d’1 nit (febr. 2024)
8/10, Bo
KOUHEI
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
KOUHEI
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Jieun
Viatge en família
16 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
추천!!
Jieun
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Amanda-Jane
Viatge en família
14 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
My Eco lodge awesome stay

Amanda-Jane
Estada de 4 nits (gen. 2024)
8/10, Bo
Jing
Viatge en família
28 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jing
Estada de 4 nits (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Takuya
5 de maig de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Takuya
Estada de 3 nits (maig 2023)
10/10, Excel·lent
KA YAN
17 de març de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
KA YAN
Estada de 4 nits (març 2023)
8/10, Bo
LEE LENG
7 de març de 2023
LEE LENG
Estada de 2 nits (febr. 2023)
8/10, Bo
Justin
28 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Justin
Estada d’1 nit (febr. 2023)
8/10, Bo
Toby
Viatge en parella
16 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Toby
Estada de 5 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Joseph Lee
1 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Joseph Lee
Estada de 6 nits (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Siqi
12 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions