M Hotel
Hotel amb servei gratuït de transport per la zona i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Estació d'Esquí Niseko Grand Hirafu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament M Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors

Suite, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors

Habitació estàndard, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

170-145 Aza Yamada, Kutchan, Hokkaido, 044-0081
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Midtown Niseko
Midtown Niseko
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 204 opinions
Preu actual: 62 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 2.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35000 JPY per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1500 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
M Hotel Kutchan
M Kutchan
M Hotel Hotel
M Hotel Kutchan
M Hotel Hotel Kutchan
Preguntes freqüents
Opinions: M Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yiu Hong
Viatge en grup
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yiu Hong
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Laura
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Right in the action - for better or worse
Laura
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Naronksak, Los Angeles
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naronksak
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
22 de des. de 2024
Mark
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lester
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lester
Estada de 8 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Ziv
Viatge en grup
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice basic hotel, friendly staff
Ziv
Estada de 5 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Miguel
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Miguel
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge en parella
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 10 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Juver
27 de gen. de 2024
Over-priced
Juver
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Shin Fung
Viatge en parella
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shin Fung
Estada de 3 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
KA CHUN
22 de gen. de 2024
KA CHUN
Estada de 7 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Mark
20 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mark
Estada de 11 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5/5 stay
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Traci
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Traci
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Chris
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niseko Stay
Chris
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
john
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
'M'hotel where 'M' stands for mediocre.
john
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada de 2 nits (des. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels