M Hotel
Hotel amb servei gratuït de transport per la zona i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Estació d'Esquí Niseko Grand Hirafu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament M Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite, no fumadors

Suite, no fumadors
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Sala d'estar independent
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors

Habitació estàndard, no fumadors
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Un assecador de cabells
Microones
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

170-145 Aza Yamada, Kutchan, Hokkaido, 044-0081
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Midtown Niseko
Midtown Niseko
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
9.0 de 10, Fantàstic, 202 opinions
Preu actual: 57 €
30 de juny - 1 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Aquest allotjament cobra un impost municipal. Es poden aplicar exempcions o reduccions. Per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
- Es cobrarà una taxa municipal o un impost local equivalent al 2.00 %.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 35000 JPY per vehicle només l'anada.
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 1500 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
L’allotjament també es coneix com a
M Hotel Kutchan
M Kutchan
M Hotel Hotel
M Hotel Kutchan
M Hotel Hotel Kutchan
Preguntes freqüents
Opinions: M Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
7,6/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
8 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 5 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yiu Hong
Viatge en grup
21 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Yiu Hong
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Laura
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Right in the action - for better or worse
Laura
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Naronksak, Los Angeles
27 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Naronksak
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
22 de des. de 2024
Mark
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Lester
18 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lester
Estada de 8 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Ziv
Viatge en grup
5 de març de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice basic hotel, friendly staff
Ziv
Estada de 5 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Miguel
27 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Miguel
Estada de 2 nits (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Jack
Viatge en parella
15 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jack
Estada de 10 nits (febr. 2024)
6/10, Acceptable
Juver
27 de gen. de 2024
Over-priced
Juver
Estada de 2 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Shin Fung
Viatge en parella
23 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shin Fung
Estada de 3 nits (gen. 2024)
6/10, Acceptable
KA CHUN
22 de gen. de 2024
KA CHUN
Estada de 7 nits (gen. 2024)
4/10, Deficient
Mark
20 de gen. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Mark
Estada de 11 nits (gen. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
5/5 stay
Viatger verificat
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Traci
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Traci
Estada de 4 nits (febr. 2020)
10/10, Excel·lent
Chris
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Niseko Stay
Chris
Estada de 5 nits (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
3 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
3 de febr. de 2020
Viatger verificat
Estada de 8 nits (gen. 2020)
2/10, Horrible
john
7 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
'M'hotel where 'M' stands for mediocre.
john
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
4 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 4 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
1 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 5 nits (des. 2019)
10/10, Excel·lent
Kenneth
Viatge en família
29 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kenneth
Estada de 2 nits (des. 2019)
Últimes tendències a Expedia
Hotels