Queen Hotel Ninh Binh
Hotel a Ninh Binh amb aparcament gratuït i connexió amb una estació de tren/metro
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Queen Hotel Ninh Binh





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 20 €
taxes i impostos inclosos
8 d’ag. - 9 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Per cable
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Balcó
Control de la temperatura
Frigorífic
Televisor LCD
Bany privat
Minibar
Bullidora elèctrica
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

No 20 Hoang Hoa Tham, Thanh Binh Ward, Ninh Binh, Ninh Binh
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Vancouver Hotel Ninh Binh
The Vancouver Hotel Ninh Binh
- Esmorzar inclòs
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
9.6 de 10, Excepcional, 116 opinions
Preu actual: 48 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1800000.00 VND per vehicle.
- Càrrec pel llit addicional: 180000 VND per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Número de registre de l’allotjament: 2700115585
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Queen Hotel Ninh Binh
Queen Ninh Binh
Queen Hotel Ninh Binh Hotel
Queen Hotel Ninh Binh Ninh Binh
Queen Hotel Ninh Binh Hotel Ninh Binh
Preguntes freqüents
Opinions: Queen Hotel Ninh Binh
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de gen. de 2025
Estada de 2 nits (gen. 2025)
6/10, Acceptable
Eileen
Viatge en grup
20 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Eileen
Estada de 5 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
DArcy
1 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Comoditats
DArcy
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2023)
10/10, Excel·lent
Mats
14 de febr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Törnrosa
Mats
Estada de 2 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Seok Kyung
13 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
친절한 직원분들께 감사드립니다
Seok Kyung
Estada de 2 nits (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 3 nits (gen. 2020)
8/10, Bo
HANSUN
10 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
서비스 GOOD
HANSUN
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
6 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
4/10, Deficient
Viatger verificat
2 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Thomas
2 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thomas
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kihong
20 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
다시 갈 호텔
Kihong
Estada de 2 nits (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Jonas
10 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Ganske fint hotel
Jonas
Estada de 3 nits (abr. 2019)
8/10, Bo
닌빈여행객
Viatge en grup
22 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
닌빈여행객
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Rene
8 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité/prix
Rene
Estada de 3 nits (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Kim
15 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kim
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
IL SEOP
14 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
IL SEOP
Estada de 2 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
YUN CHEN
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YUN CHEN
Estada d’1 nit (des. 2018)
10/10, Excel·lent
Katja
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pari yötä Ninh Binhissä
Katja
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
francisco
16 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
francisco
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Cheyenne
10 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The Best Hotel in Ninh Binh
Cheyenne
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
27 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2018)