Camellia Hotel
Hotel amb aparcament gratuït i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Porta a l'Àrea Turística Ecològica de Trang An
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Camellia Hotel





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 40 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple superior

Habitació quàdruple superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple Deluxe

Habitació quàdruple Deluxe
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior

Habitació doble o amb dos llits individuals superior
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor LCD
Roba de llit hipoal·lergògena
Carta de coixins
Matalàs d'escuma viscoelàstica
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

16A, Ngo 10 Trang An, Ninh Binh, 430000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Pho Co Hotel Ninh Binh
Pho Co Hotel Ninh Binh
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
7.4 de 10, Bé, 3 opinions
Preu actual: 45 €
taxes i impostos inclosos
1 de jul. - 2 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar a la carta: 50000 VND per persona (preu aproximat).
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 1311000.00 VND per vehicle només l'anada.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
L’allotjament també es coneix com a
Camellia Hotel Ninh Binh
Camellia Ninh Binh
Camellia Hotel Hotel
Camellia Hotel Ninh Binh
Camellia Hotel Hotel Ninh Binh
Preguntes freqüents
Opinions: Camellia Hotel
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,8/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
6,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
27 de des. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Linus
Viatge en família
30 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Ok stay but noisy mornings
Linus
Estada de 2 nits (set. 2024)
2/10, Horrible
Massimiliano
23 d’ag. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Scarso
Massimiliano
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Anne
Viatge en família
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kindest staff ever!
Anne
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Joshua
18 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Amazing hotel with the best service
Joshua
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Mark
19 de des. de 2023
Mark
Estada d’1 nit (des. 2023)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
18 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Drew
Viatge en grup
17 de nov. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja
Drew
Estada de 2 nits (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
13 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en parella
6 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
PY, KL
Viatge en grup
27 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
PY
Estada de 2 nits (maig 2019)
10/10, Excel·lent
florie
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bon rapport qualité/prix
florie
Estada d’1 nit (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
yung-ta
31 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yung-ta
Estada d’1 nit (des. 2018)
8/10, Bo
Caroline
29 de des. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Good location
Caroline
Estada d’1 nit (des. 2018)
6/10, Acceptable
Eik, Paris
21 de nov. de 2018
Eik
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Kent, Portland, Oregon
12 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kent
Estada d’1 nit (maig 2018)
8/10, Bo
Rebecca
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clean and spacious hotel.
Rebecca
Estada de 2 nits (març 2018)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
6 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
26 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Central Ninh Binh hotel
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2018)
10/10, Excel·lent
Bob, London
1 de febr. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice hotel
Bob
Estada de 3 nits (gen. 2018)
10/10, Excel·lent
Huan Yu
28 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Newest budget hotel near Trang An




Huan Yu
Estada de 3 nits (gen. 2018)
8/10, Bo
Zhi Xin, Singapore
21 de gen. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great hospitality
Zhi Xin
Estada de 3 nits (gen. 2018)