Nikko Station Hotel Classic
Hotel a Nikko, a prop de l'atractiu següent: Santuari Toshogu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nikko Station Hotel Classic





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 145 €
29 de juny - 30 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Dormitoris
Cortines opaques
Un vàter amb bidet electrònic
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-1 Aioi-cho, Nikko, Tochigi-ken, 321-1413
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nikko Station Hotel II bankan
Nikko Station Hotel II bankan
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
8.8 de 10, Excel·lent, 654 opinions
Preu actual: 79 €
26 de juny - 27 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 500 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Classic
Nikko Station Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel
Nikko Station Hotel Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Nikko Station Hotel Classic
Opinions
8,8
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
KOO
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

KOO
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
のりこ
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
のりこ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, Portland
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Israel and Celerina
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Israel and Celerina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sandra
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Zaid
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zaid
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Brian
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
hiroko
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara Ann
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara Ann
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Colin, Calgary
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Peter
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SHINKI
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINKI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Randall, Coquitlam
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Randall
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
7 d’abr. de 2025
Audrey
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Maria Carmen
6 d’abr. de 2025
Maria Carmen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Simon
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Simon
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Niwesinee
Viatge en parella
31 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Niwesinee
Estada de 2 nits (març 2025)
8/10, Bo
???
25 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Tera
Viatge en família
23 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tera
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
HISAKO
Viatge en família
20 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
HISAKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
16 de març de 2025
Thomas
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
6 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)