Nikko Station Hotel Classic
Hotel a Nikko, a prop de l'atractiu següent: Santuari Toshogu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Nikko Station Hotel Classic





Opinions
8,6 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
El preu actual és de 166 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble per a ús individual

Habitació doble per a ús individual
9,8 sobre 10
Magnífic
(6 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
8,4 sobre 10
Molt bo
(9 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
9,0 sobre 10
Fantàstic
(15 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
9,2 sobre 10
Fantàstic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Cortines opaques
Dormitoris
Combinació de dutxa i banyera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

3-1 Aioi-cho, Nikko, Tochigi-ken, 321-1413
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
Fairfield by Marriott Tochigi Nikko
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Serveis de bugaderia
9.4 de 10, Excepcional, 265 opinions
Preu actual: 113 €
1 de set. - 2 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 500 JPY per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Nikko Station Hotel Classic
Nikko Station Classic
Nikko Station Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel
Nikko Station Hotel Classic Nikko
Nikko Station Hotel Classic Hotel Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Nikko Station Hotel Classic
Opinions
8,6
Excel·lent
8,8/10
Neteja
8,8/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 4 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
まさし
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
まさし
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Katsutoshi
13 de jul. de 2025
Katsutoshi
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
かつお
Viatge en parella
1 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
かつお
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Erich
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Erich
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
??
10 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
KOO
Viatge en parella
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions

KOO
Estada de 5 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
のりこ
Viatge en família amb nens petits, Viatge en família
25 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
のりこ
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Michael, Portland
Viatge en parella
22 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Michael
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Israel and Celerina
21 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Israel and Celerina
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Peter
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
Sandra
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Sandra
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Zaid
13 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Zaid
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Brian
Viatge en família
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Brian
Estada de 3 nits (maig 2025)
8/10, Bo
hiroko
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
hiroko
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Tamara Ann
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tamara Ann
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
jang one
1 de maig de 2025
jang one
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Colin, Calgary
Viatge en parella
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Colin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Charlene
20 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Charlene
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
ingrid
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ingrid
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Peter
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Peter
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
SHINKI
9 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHINKI
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Randall, Coquitlam
8 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Randall
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Audrey
7 d’abr. de 2025
Audrey
Estada d’1 nit (març 2025)