Kinugawa Kanaya Hotel
Ryokan de luxe amb serveis de spa i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kinugawa Kanaya Hotel





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 571 €
4 de set. - 5 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, diversos llits, no fumadors

Habitació estàndard, diversos llits, no fumadors
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite (Club Floor, with view from bath)

Suite (Club Floor, with view from bath)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Habitació (with open-air bath)

Habitació (with open-air bath)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Pati hawaià
Aire condicionat
Calefacció
Mininevera
Televisor
Carta de coixins
Un cobrellit
Cortines opaques
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1394 Kinugawa Onsen Ohara, Nikko, Tochigi-ken, 321-2522
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 571 opinions
Preu actual: 235 €
4 de set. - 5 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar els serveis de massatge i els tractaments de spa amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Kinugawa Kanaya Hotel Nikko
Kinugawa Kanaya Hotel
Kinugawa Kanaya Nikko
Kinugawa Kanaya
Kinugawa Kanaya Hotel Nikko
Kinugawa Kanaya Hotel Ryokan
Kinugawa Kanaya Hotel Ryokan Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Kinugawa Kanaya Hotel
Opinions
9,2
Fantàstic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
21 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alina
Viatge en família amb nens petits
11 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alina
Estada de 2 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Alina
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Alina
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yasushi
Viatge en parella
14 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yasushi
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
????
Viatge en família
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
????
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
まこと
16 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
まこと
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Sangho
2 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sangho
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
John
Viatge en grup
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
John
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
SHIGEKAZU
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
SHIGEKAZU
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
さきこ
10 de jul. de 2023
さきこ
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Gabriele
5 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gabriele
Estada d’1 nit (abr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
25 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
8/10, Bo
Toshiya
5 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Toshiya
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
yin peng
12 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Highly recommended
yin peng
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
Hiroshi, 東京都千代田区
Viatge en família
5 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hiroshi
Estada de 3 nits (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
源泉かけ流しの部屋風呂とショコラティエの絶品チョコレート
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de juny de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
おかげさまで良い休暇を過ごすことが出来ました。
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
15 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
3 de maig de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditats
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2019)
10/10, Excel·lent
Masato
29 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ゴールデンウィーク直前の滞在
Masato
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
14 d’abr. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
30 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
Kanako
27 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
特別な1日に!
Kanako
Estada d’1 nit (març 2019)
10/10, Excel·lent
matsukawa
25 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
matsukawa
Estada d’1 nit (febr. 2019)