Kinugawa Royal Hotel
Ryokan per a famílies amb piscina de temporada a l'aire lliure i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Kinugawa Royal Hotel





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 75 €
2 de set. - 3 de set.
Opcions d’habitació
Carregar totes les fotos de: Habitació econòmica, no fumadors (Japanese 6 Tatami Room, No View)

Habitació econòmica, no fumadors (Japanese 6 Tatami Room, No View)
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard, no fumadors (Japanese 12 Tatami Room)

Habitació estàndard, no fumadors (Japanese 12 Tatami Room)
7,0 sobre 10
Bé
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor
Un assecador de cabells
Bany privat
Escriptori
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

1426-2 Ohara, Kinugawaonsen, Nikko, Tochigi, 321-2522
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Itoen Hotel New Sakura
Itoen Hotel New Sakura
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.2 de 10, Bé, 220 opinions
Preu actual: 68 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juliol-agost
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
KINUGAWA ROYAL HOTEL Nikko
KINUGAWA ROYAL Nikko
KINUGAWA ROYAL
KINUGAWA ROYAL HOTEL Nikko
KINUGAWA ROYAL HOTEL Ryokan
KINUGAWA ROYAL HOTEL Ryokan Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Kinugawa Royal Hotel
Opinions
7,4
Bo
6,6/10
Neteja
7,6/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
6,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (abr. 2025)
6/10, Acceptable
Mana
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mana
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Jee Kiong
Viatge en família
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Jee Kiong
Estada de 4 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
ばずれな
28 de juny de 2025
ばずれな
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
りら
Viatge en parella
21 de juny de 2025
りら
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
サトシ
11 de juny de 2025
サトシ
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
??
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Yohei, Irving
Viatge en família amb nens petits
6 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yohei
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
micchan
Viatge en família amb nens petits
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
micchan
Estada de 2 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
HIROMI
Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
HIROMI
Estada d’1 nit (maig 2025)
2/10, Horrible
manabu
26 d’abr. de 2025
manabu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Tomokazu
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Tomokazu
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
ただし
23 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
ただし
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Cindy
Viatge en grup
18 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Cindy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
YOSHIO
Viatge en família
14 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
YOSHIO
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
TSUTOMU
6 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TSUTOMU
Estada d’1 nit (març 2025)
4/10, Deficient
Takio
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Takio
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
FUMITAKE
1 d’abr. de 2025
FUMITAKE
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Muraji
7 de març de 2025
Muraji
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
Gary
Viatge en família
25 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Shino
19 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Shino
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
17 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Willie Kuanwei
14 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Willie Kuanwei
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
3 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)