Irodoriyukashiki Hana to Hana
Ryokan amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Heike No Sato
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Irodoriyukashiki Hana to Hana





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 275 €
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese-Style, Quintuple)

Habitació tradicional (Japanese-Style, Quintuple)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera profunda
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor LCD
Un assecador de cabells
Bany privat
Banyera profunda
Un bidet
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

601 Yunishigawa, Nikko, Tochigi, 321-2601
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 559 opinions
Preu actual: 239 €
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
El nom que figuri a la targeta de crèdit utilitzada en fer l'entrada per abonar les despeses addicionals ha de coincidir amb el nom principal de la reserva
Per reservar accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Informació addicional
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Irodoriyukashiki Hana Hana Inn Nikko
Irodoriyukashiki Hana Hana Inn
Irodoriyukashiki Hana Hana Nikko
Irodoriyukashiki Hana Hana
Irodoriyukashiki Hana to Hana Nikko
Irodoriyukashiki Hana to Hana Ryokan
Irodoriyukashiki Hana to Hana Ryokan Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Irodoriyukashiki Hana to Hana
Opinions
9,2
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (oct. 2024)
8/10, Bo
yin lan vico
Viatge en família
24 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja
yin lan vico
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
??
Viatge en família
11 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
??
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
?
2 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
?
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Saya
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事が美味しい


Saya
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
katsuyuki
Viatge en família
13 d’ag. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
katsuyuki
Estada d’1 nit (ag. 2024)
8/10, Bo
Hidekazu
Viatge en família
19 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hidekazu
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
CHIAFEN
Viatge en grup
29 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
CHIAFEN
Estada d’1 nit (gen. 2024)
6/10, Acceptable
???
Viatge en família amb nens petits
27 d’ag. de 2023
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (ag. 2023)
4/10, Deficient
KYOKO
23 de maig de 2023
KYOKO
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Tin Yau Kevin
17 de maig de 2023
Tin Yau Kevin
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
hei
25 de gen. de 2023
hei
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
MIKI
20 de març de 2022
MIKI
Estada d’1 nit (març 2022)
10/10, Excel·lent
Sachiyo
26 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また行きたい!




Sachiyo
Estada d’1 nit (des. 2021)
8/10, Bo
MASAMI
Viatge en família
1 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació


MASAMI
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
MASAMI
30 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
また行きたい💕


MASAMI
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
6 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
7 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
SUNG JOON
Viatge en família
14 de febr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SUNG JOON
Estada d’1 nit (febr. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
29 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Minoru
24 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
素晴らしい
Minoru
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
yung-huai
19 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
yung-huai
Estada d’1 nit (febr. 2019)
10/10, Excel·lent
Zerogami, Rayong
12 de nov. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zerogami
Estada d’1 nit (nov. 2018)
10/10, Excel·lent
Eisuke
22 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eisuke
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Hideaki
29 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hideaki
Estada d’1 nit (set. 2018)