Hotel New Ohruri
Ryokan per a famílies amb una sala de festes i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel New Ohruri





Opinions
6,6 sobre 10,
Serveis populars
El preu actual és de 80 €
17 d’ag. - 18 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Habitació, no fumadors (JapaneseStyle,LowerFL, 8Tatami-mats)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Habitació, no fumadors (JapaneseStyle,LowerFL,14Tatami-mats)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (with Futon Mat)

Habitació amb dos llits individuals, no fumadors (with Futon Mat)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Habitació, no fumadors (Japanese Style Room w/Bed, single use)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Caixa forta
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

37 Kinugawa-Onsen Taki, Nikko, Tochigi, 321-2526
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Itoen Hotel New Sakura
Itoen Hotel New Sakura
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
7.2 de 10, Bé, 220 opinions
Preu actual: 68 €
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i abonar un dipòsit en efectiu per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hotel New Ohruri Nikko
Hotel New Ohruri
New Ohruri Nikko
New Ohruri
Hotel New Ohruri Nikko
Hotel New Ohruri Ryokan
Hotel New Ohruri Ryokan Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel New Ohruri
Opinions
6,6
6,2/10
Neteja
7,2/10
Personal i servei
7,0/10
Comoditats
6,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
5,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge de negocis
4 d’ag. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Yukio
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Yukio
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
KENJI
Viatge en família
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
KENJI
Estada d’1 nit (maig 2025)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2025)
6/10, Acceptable
Masahiro
30 de març de 2025
Què no li ha agradat: Neteja
Masahiro
Estada d’1 nit (març 2025)
2/10, Horrible
HIROYUKI
Viatge en família amb nens petits
14 de febr. de 2025
HIROYUKI
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
15 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
とても豪華な食事・いいお風呂。但し、お部屋に蜘蛛の巣が張っていたのが残念でした。Wi-Fiも繋がりま

Viatger verificat
Estada de 4 nits (ag. 2021)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge de negocis
2 de jul. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (juny 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
11 de maig de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
4/10, Deficient
Minoru
Viatge en grup
7 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
偽装画像
Minoru
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
4 d’abr. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
27 de març de 2021
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
28 de febr. de 2021
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2021)
2/10, Horrible
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
27 de nov. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (nov. 2020)
4/10, Deficient
Viatger verificat
Viatge en família
30 d’ag. de 2020
Què no li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
6/10, Acceptable
hidetoshi
24 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
hidetoshi
Estada de 2 nits (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
fujisaki
Viatge en grup
9 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
fujisaki
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Hide, 東京
Viatge en família
5 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hide
Estada d’1 nit (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
19 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
6/10, Acceptable
LIU WAI
Viatge en grup
26 de febr. de 2020
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
cheap resort
LIU WAI
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en família
6 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei
安かろう悪かろう。

Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)
10/10, Excel·lent
Akihiko
20 de nov. de 2019
Akihiko
Estada d’1 nit (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
13 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
5 de nov. de 2019
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)