Hotel Harvest Kinugawa
Complex turístic amb 2 restaurants i a poca distància a peu de l'atractiu següent: Tobu World Square
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Harvest Kinugawa





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe (Western)

Habitació Deluxe (Western)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor
Dormitoris
Bany privat
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Un assecador de cabells
Banyera profunda
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

14-10, Kinugawaonsenohara, Nikko, Tochigi-ken, 321-2522
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 559 opinions
Preu actual: 238 €
25 de juny - 26 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 2695 i 2695 JPY per adult, i entre 1100 i 1705 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Harvest Kinugawa Nikko
Hotel Harvest Kinugawa
Harvest Kinugawa Nikko
Harvest Kinugawa
Hotel Harvest Kinugawa Nikko
Hotel Harvest Kinugawa Resort
Hotel Harvest Kinugawa Resort Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Harvest Kinugawa
Opinions
8,4
Molt bo
8,6/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
7,4/10
Comoditats
8,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família
10 de nov. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
6/10, Acceptable
タエコ
9 d’ag. de 2022
タエコ
Estada d’1 nit (ag. 2022)
6/10, Acceptable
j
21 de set. de 2021
j
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge de negocis, Viatge en grup
2 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
10/10, Excel·lent
RIO
26 de des. de 2020
RIO
Estada d’1 nit (des. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
11 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en parella
31 de jul. de 2019
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Seiichi
28 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
満足
Seiichi
Estada d’1 nit (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
karube
10 de set. de 2018
karube
Estada d’1 nit (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
29 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
良い^ ^
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
4/10, Deficient
Viatger verificat
23 de jul. de 2018
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
17 de nov. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2017)
8/10, Bo
Chun Yu
24 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Chun Yu
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
roy
19 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
roy
Estada de 2 nits (oct. 2017)
8/10, Bo
Pat, Bangkok, THAILAND
16 d’oct. de 2017
Pat
Estada d’1 nit (oct. 2017)
8/10, Bo
SANGCHEUL
3 d’oct. de 2017
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
SANGCHEUL
Estada d’1 nit (set. 2017)
10/10, Excel·lent
Shotaro
13 d’ag. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Shotaro
Estada d’1 nit (ag. 2017)
10/10, Excel·lent
WeiChun
2 de juny de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
非常滿意
WeiChun
Estada d’1 nit (maig 2017)
10/10, Excel·lent
Jackie
20 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jackie
10/10, Excel·lent
eiji, 神奈川県
17 de maig de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
森の中の静かなホテル
eiji
8/10, Bo
Sergey
14 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sergey
10/10, Excel·lent
Krasnova
9 de març de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Krasnova
8/10, Bo
Viatger verificat
6 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice clean hotel , large room
Viatger verificat
8/10, Bo
Viatger verificat
28 de nov. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació