Hoshino Resorts KAI Kinugawa
Ryokan amb esmorzar gratuït i a prop de l'atractiu següent: Tobu World Square
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hoshino Resorts KAI Kinugawa





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 417 €
2 de jul. - 3 de jul.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese-style, Outdoor Bath, RA3)

Habitació tradicional (Japanese-style, Outdoor Bath, RA3)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera d'aigua termal
Banyera i dutxa independents
Un bidet
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese-style, TA3)

Habitació tradicional (Japanese-style, TA3)
El més destacat
Balcó
Aire condicionat
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

308 Kinugawa Onsen Taki, Nikko, Tochigi, 321-2526
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Kinugawa Onsen Hotel
Kinugawa Onsen Hotel
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 559 opinions
Preu actual: 239 €
2 de jul. - 3 de jul.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Additional fees may apply to children for items such as extra bedding and meals.
Informació addicional
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Inn Nikko
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Inn
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Inn
Ryokan Hoshino Resorts KAI Kinugawa
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Inn Nikko
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Nikko
Ryokan Hoshino Resorts KAI Kinugawa Nikko
Nikko Hoshino Resorts KAI Kinugawa Ryokan
Hoshino Resorts Kai Kinugawa
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Nikko
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Ryokan
Hoshino Resorts KAI Kinugawa Ryokan Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Hoshino Resorts KAI Kinugawa
Opinions
9,4
Magnífic
9,6/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,4/10
Respecte al medi ambient
Opinions
19 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
10 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
4 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Birthday getaway
Viatger verificat
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
IRIS
Viatge en grup
1 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
IRIS
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
PI-JUNG
Viatge en família
20 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
PI-JUNG
Estada de 2 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kwok Chiu
8 de febr. de 2025
Kwok Chiu
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
24 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Very nice getaway




Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2025)
4/10, Deficient
CHING-CHIEN
Viatge en família
15 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Not worth the money spent.
CHING-CHIEN
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
lap kei
6 de gen. de 2025
lap kei
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Maria Cecilia
Viatge en parella
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Maria Cecilia
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alvin
20 de des. de 2024
Alvin
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
ChiuChun
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ChiuChun
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Ythien
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Ythien
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Luk
17 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Luk
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
HsinFei
Viatge en família
14 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




HsinFei
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Laurie
Viatge en família
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Laurie
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Julie Hsiu Yun
Viatge en família
7 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Julie Hsiu Yun
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
fu min
5 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
fu min
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Aki
Viatge en parella
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Aki
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
YU CHUNG
29 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
YU CHUNG
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Samantha
25 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Samantha
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Matthew
9 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Matthew
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jaemin
7 d’oct. de 2024
Jaemin
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
23 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)