Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hatago Nagomi





Opinions
9,2 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 277 €
24 de set. - 25 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
9,8 sobre 10
Magnífic
(18 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Llits addicionals (gratis)
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Banyera profunda
Bany privat
Un bidet
Carregar totes les fotos de: Standard Twin Room With Lake View

Standard Twin Room With Lake View
Carregar totes les fotos de: Deluxe Twin Room With Lake View

Deluxe Twin Room With Lake View
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2478-23 Chugushi, Nikko, 321-1661
Sobre aquest allotjament
Hatago Nagomi
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1200 JPY per adult i 1200 JPY per nen (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Tingues en compte que alguns allotjaments no permeten als clients amb tatuatges utilitzar els seus banys públics
L’allotjament també es coneix com a
Hatago Nagomi Hotel Nikko
Hatago Nagomi Hotel
Hatago Nagomi Nikko
Hatago Nagomi Hotel
Hatago Nagomi Nikko
Hatago Nagomi Hotel Nikko
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hatago Nagomi
9,2
Fantàstic
9,2
Neteja
8,8
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
8,6
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
2 de set. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
Keiko
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Keiko
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Masanobu
Viatge en grup
1 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Masanobu
Estada d’1 nit (ag. 2025)
8/10, Bo
AYUKO
25 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
AYUKO
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Yoshiki
Viatge en parella, Viatge en família
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions

Yoshiki
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Bradley
Viatge en parella
9 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bradley
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Doris, Fairfield
Viatge en parella
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Doris
Estada de 3 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
miwa
30 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
miwa
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Wanchun
Viatge en família
12 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació



Wanchun
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Mattias
31 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Mattias
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
MASAHIKO
Viatge en família
27 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
MASAHIKO
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Taylor
Viatge en parella
15 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Taylor
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Sammy
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sammy
Estada de 2 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Hueihsin
13 d’abr. de 2025
Hueihsin
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Adriana
Viatge en família
3 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Personal atento y buena habitacion.
Adriana
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Rachael
1 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Loved staying here!
Rachael
Estada de 3 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Joe
Viatge en família
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Joe
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Eunice
17 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eunice
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Collin
Viatge en grup
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Collin
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Collin
Viatge en família
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Collin
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
Yusuke
3 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Yusuke
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
24 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
HAO HUI
10 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HAO HUI
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
SAM
Viatge en família
7 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SAM
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Haruna
12 de gen. de 2025
Haruna
Estada d’1 nit (gen. 2025)