Hotel Manyoutei
Ryokan amb servei complet de spa i a prop de l'atractiu següent: Tobu World Square
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Manyoutei





Opinions
7,8 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 88 €
22 de juny - 23 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació tradicional (Japanese Style, with Private Bathroom)

Habitació tradicional (Japanese Style, with Private Bathroom)
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Un vàter amb bidet electrònic
Combinació de dutxa i banyera
Bany privat
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Japanese-Style Room

Japanese-Style Room
Standard, Japanese-Style Room (Futon), River View-Non-Smoking
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

390-3 Kinugawa Onsen Ohara, Nikko, Tochigi, 321-2522
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Sunshine Kinugawa
Hotel Sunshine Kinugawa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
8.6 de 10, Excel·lent, 480 opinions
Preu actual: 108 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 1500 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar accés a les aigües termals o accés als banys públics, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
Cal reservar el bany privat (onsen d'estil japonès) amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL MANYOUTEI Nikko
MANYOUTEI Nikko
MANYOUTEI
HOTEL MANYOUTEI Nikko
HOTEL MANYOUTEI Ryokan
HOTEL MANYOUTEI Ryokan Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Manyoutei
Opinions
7,8
Bo
6,8/10
Neteja
8,0/10
Personal i servei
6,8/10
Comoditats
7,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
7,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en parella
15 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
daiki
Viatge en grup
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
daiki
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
tashika
Viatge en grup
3 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
tashika
Estada d’1 nit (gen. 2025)
2/10, Horrible
Yumiko
Viatge en parella
2 de gen. de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yumiko
Estada d’1 nit (gen. 2025)
8/10, Bo
Shinichi, Mihama-ku Utase, Chiba
Viatge en família amb nens petits
15 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Shinichi
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
YiHsiang
Viatge en grup
12 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació




YiHsiang
Estada d’1 nit (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
LI HSIA
4 de maig de 2023
LI HSIA
Estada d’1 nit (abr. 2023)
10/10, Excel·lent
みさと
Viatge en família
30 d’abr. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
みさと
Estada d’1 nit (abr. 2023)
8/10, Bo
YUTA
23 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
YUTA
Estada d’1 nit (febr. 2022)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
28 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditat de l’habitació
以外と漫画がうれしい
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2021)
8/10, Bo
OSAMU
10 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
OSAMU
Estada d’1 nit (nov. 2021)
4/10, Deficient
Mitsuko
Viatge en grup
4 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
みらい
Mitsuko
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en família
20 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
16 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
9 de maig de 2021
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Què no li ha agradat: Neteja
Viatger verificat
Estada d’1 nit (maig 2021)
10/10, Excel·lent
TAKESHI
Viatge en família
6 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
食事に大満足
TAKESHI
Estada d’1 nit (maig 2021)
8/10, Bo
Atsuhiko
Viatge en família
5 d’abr. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Atsuhiko
Estada d’1 nit (abr. 2021)
8/10, Bo
Amon
26 de des. de 2020
Amon
Estada d’1 nit (des. 2020)
4/10, Deficient
Thomas
Viatge en família
16 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
とにかく古い。
Thomas
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
1 d’abr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
28 de març de 2020
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
D&Y, 埼玉県
Viatge en família
21 de març de 2020
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats
D&Y
Estada d’1 nit (març 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 de març de 2020
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
15 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (febr. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família amb nens petits
18 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2020)