Hotel Famitic Nikko
Hotel amb aparcament gratuït i a prop de l'atractiu següent: Santuari Toshogu
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Famitic Nikko





Opinions
8,8 sobre 10,
Excel·lent
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals

Habitació amb dos llits individuals
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Frigorífic
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Vàter amb bidet electrònic
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, dormitori mixt (Mix Capsule Room Lower Row)

Dormitori compartit, dormitori mixt (Mix Capsule Room Lower Row)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit econòmic, només per a homes, no fumadors (Capsule Room Lower Row)

Dormitori compartit econòmic, només per a homes, no fumadors (Capsule Room Lower Row)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals tradicional, bany compartit (Japanese Style)

Habitació amb dos llits individuals tradicional, bany compartit (Japanese Style)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Vàter amb bidet electrònic
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit, bany compartit (Mix Capsule Room Upper Row)

Dormitori compartit, bany compartit (Mix Capsule Room Upper Row)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Caixa forta
Carregar totes les fotos de: Dormitori compartit econòmic, només per a homes, no fumadors (Capsule Room Upper Row)

Dormitori compartit econòmic, només per a homes, no fumadors (Capsule Room Upper Row)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Calefacció
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Dormitoris
Un assecador de cabells
Caixa forta
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

263-1 Matsubara-cho, Nikko, Tochigi, 321-1406
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Nikko Station Hotel II bankan
Nikko Station Hotel II bankan
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Servei de neteja
- Habitacions insonoritzades
8.8 de 10, Excel·lent, 654 opinions
Preu actual: 79 €
22 de juny - 23 de juny
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 150.00 JPY per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 12 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: entre 700 i 1000 JPY per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Es poden fer transaccions sense efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Informació addicional
L'horari d'accés a les aigües termals és el següent: 16:00-23:00
En aquest allotjament només s'admeten clients de més de 10 anys
El Ministeri de Salut, Treball i Benestar del Japó requereix als viatgers estrangers que presentin el número de passaport i la nacionalitat en fer el registre a qualsevol tipus d'allotjament (fondes, hotels, motels, etc.); a més, els propietaris de l'allotjament han de fer i conservar una fotocòpia dels passaports per tal de registrar els clients
Els clients amb tatuatges no poden utilitzar els banys públics de l'allotjament
L’allotjament també es coneix com a
HOTEL FAMITIC
FAMITIC NIKKO
FAMITIC
HOTEL FAMITIC NIKKO Hotel
HOTEL FAMITIC NIKKO Nikko
HOTEL FAMITIC NIKKO Hotel Nikko
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Famitic Nikko
Opinions
8,8
Excel·lent
9,0/10
Neteja
8,6/10
Personal i servei
8,2/10
Comoditats
8,6/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,2/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en família amb nens petits
16 de juny de 2025
Què li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (juny 2025)
4/10, Deficient
モトハル
5 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
モトハル
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Yukari
Viatge en família
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Yukari
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
メグミ
14 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
メグミ
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marie
10 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Marie
Estada de 2 nits (maig 2025)
8/10, Bo
takaaki
19 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
takaaki
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Mark Christian
5 d’abr. de 2025
Mark Christian
Estada de 2 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
ゆうき
22 de febr. de 2025
ゆうき
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
James
29 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
James
Estada d’1 nit (gen. 2025)
6/10, Acceptable
??
19 de gen. de 2025
??
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
??
6 de gen. de 2025
??
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
HSIN HUNG
4 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HSIN HUNG
Estada d’1 nit (des. 2024)
6/10, Acceptable
Takafumi
30 de des. de 2024
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Takafumi
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
TAKUMI
22 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
TAKUMI
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Austin
10 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Austin
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
HYUNJAE
9 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HYUNJAE
Estada d’1 nit (des. 2024)
8/10, Bo
???
Viatge en família
27 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
???
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Lilian
19 de nov. de 2024
Lilian
Estada de 3 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Chisato
16 de nov. de 2024
Chisato
Estada d’1 nit (nov. 2024)
8/10, Bo
Andrei
31 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, comoditat de l’habitació
Andrei
Estada d’1 nit (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Celine
Viatge en grup
28 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Celine
Estada de 2 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Pierre-Arnaud
15 d’oct. de 2024
Pierre-Arnaud
Estada de 2 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Hugo
Viatge en família
28 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Hugo
Estada de 3 nits (set. 2024)
8/10, Bo
Robert
Viatge en grup
18 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja
Robert
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Kimberly
11 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kimberly
Estada d’1 nit (set. 2024)