Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Restaurant Ritter'hoft





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 107 €
taxes i impostos inclosos
28 de set. - 29 de set.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals estàndard

Habitació amb dos llits individuals estàndard
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per satèl·lit
Escriptori
Carregar totes les fotos de: Habitació individual estàndard, 1 llit individual

Habitació individual estàndard, 1 llit individual
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Televisor
Dormitoris
Un assecador de cabells
Bany privat
Capçal de dutxa tipus cascada
Per satèl·lit
Escriptori
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

23, rue Principale, Morsbronn-les-Bains, 67360
Sobre aquest allotjament
Hotel Restaurant Ritter'hoft
Allotjaments similars

Europe Haguenau - Hôtel & Spa
Europe Haguenau - Hôtel & Spa
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
8.2 de 10, Molt bé, 480 opinions
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.25 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 14.50 EUR per persona (preu aproximat).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, Chèques-Vacances de l'ANCV i efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Restaurant Ritter'hoft
Hotel Restaurant Ritter'hoft Hotel
Hotel Restaurant Ritter'hoft Morsbronn-les-Bains
Hotel Restaurant Ritter'hoft Hotel Morsbronn-les-Bains
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Restaurant Ritter'hoft
9,4
Magnífic
9,8
Neteja
8,0
Comoditats
9,4
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,4
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
11 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)
6/10, Acceptable
Alexandre
Viatge de negocis
26 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Alexandre
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Fabrice
Viatge de negocis
17 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Fabrice
Estada d’1 nit (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Jeremy
Viatge de negocis
5 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jeremy
Estada de 2 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Martin
21 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Top-Adresse für ein ***-Sterne Hotel
Martin
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Bente
20 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bente
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Charlotte
30 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A lovely stay
Charlotte
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
patrick
10 de des. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
patrick
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
Françoise
4 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Françoise
Estada d’1 nit (oct. 2023)
8/10, Bo
Petra
Viatge en parella
1 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Petra
Estada de 3 nits (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Gary
Viatge en parella
26 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gary
Estada d’1 nit (set. 2023)
8/10, Bo
François
Viatge en família
10 de set. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
François
Estada d’1 nit (set. 2023)
10/10, Excel·lent
Eugene
4 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Eugene
Estada d’1 nit (juny 2023)
6/10, Acceptable
fanny
3 d’oct. de 2022
fanny
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Erwin
20 de set. de 2022
Erwin
Estada d’1 nit (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Peter
23 de maig de 2022
Peter
Estada d’1 nit (maig 2022)
10/10, Excel·lent
JEROME
Viatge de negocis
1 d’abr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sympathique hôtel familial
JEROME
Estada de 2 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Marc
28 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Marc
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Christophe
Viatge en grup
6 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christophe
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Bertrand
Viatge de negocis
5 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bertrand
Estada d’1 nit (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Eugène
2 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Eugène
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Gilles
Viatge de negocis
29 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gilles
Estada de 3 nits (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
20 de març de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (març 2021)
8/10, Bo
Karim
Viatge de negocis
1 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Karim
Estada d’1 nit (jul. 2020)