Grand Hotel Filippo

Allotjament de 4.0 estrelles
Hotel a Niederbronn-les-Bains amb un casino i servei de recepció les 24 hores

Selecciona les dates per veure els preus

Galeria de fotos de l’allotjament Grand Hotel Filippo

Sala de reunions
Façana frontal de l'allotjament
Recepció
Minibar, caixa forta a l'habitació, escriptori i cortines opaques
Restaurant

Opinions

8,4 sobre 10,
Molt bo

Serveis populars

  • Bar
  • Servei de recepció obert les 24 hores
  • Esmorzar disponible
  • Servei d’habitacions
  • Serveis de bugaderia
  • S’admeten animals
El preu actual és de 96 €
taxes i impostos inclosos
12 d’oct. - 13 d’oct.

Opcions d’habitació

Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions

Suite júnior

9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitori independent
Cortines opaques
Barnussos
Un assecador de cabells
  • 30 metres quadrats
  • 1 dormitori
  • Capacitat per a 4
  • 1 llit doble i 1 sofà llit doble

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Bany privat
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
  • 24 metres quadrats
  • Vistes a la ciutat
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals

Habitació doble Comfort

9,6 sobre 10
Magnífic
(5 opinions)

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
  • 18 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble

Habitació individual estàndard

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
  • 15 metres quadrats
  • Capacitat per a 1
  • 1 llit individual

Habitació doble o amb dos llits individuals Deluxe

El més destacat

Amb aïllament acústic
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
  • 24 metres quadrats
  • Capacitat per a 3
  • 1 llit doble O BÉ 2 llits individuals
Mod logo
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!

Informació sobre el barri

Mapa
14 - 16 Avenue Foch, Niederbronn-les-Bains, Bas-Rhin, 67110

Què hi ha als voltants

  • Casino Barriere Niederbronn - 3 minuts a peu - 0.3 km
  • Parc d'atraccions Didiland - 15 minuts en cotxe - 11.9 km
  • Le Grand Arnsbourg - 22 minuts en cotxe - 12.8 km
  • Castell de Fleckenstein - 34 minuts en cotxe - 25.6 km
  • Línia Maginot - 34 minuts en cotxe - 28.0 km

Com moure’s per la zona

  • Estació de tren de Niederbronn-les-Bains: 13 min a peu
  • Estrasburg (SXB-Aeroport Internacional d'Estrasburg): a 63 min en cotxe

Restaurants

  • ‪Le Cygne - ‬7 minuts en cotxe
  • ‪Ferme Mellon - ‬4 minuts a peu
  • ‪Auberge du Falkenstein - ‬9 minuts en cotxe
  • ‪Caveau de l'Etable - ‬3 minuts a peu
  • ‪Hotel Muller - ‬12 minuts a peu

Sobre aquest allotjament

Grand Hotel Filippo

Hotel de 4 estrelles a prop d'una estació de tren
A Grand Hotel Filippo t'esperen un casino, una terrassa i un minigolf. Guanya el gran premi en aquest hotel, amb comoditats com ara 12 taules de joc, una sala VIP al casino i 125 màquines escurabutxaques. Podràs connectar-te a Internet gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació. A més, tindràs serveis de tintoreria o bugaderia i un bar a la teva disposició.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
  • Aparcament sense assistència gratis
  • Esmorzar d'estil bufet (de pagament), servei de cangur (de pagament) i caixa forta a la recepció
  • Sala de banquets, servei de recepció obert les 24 hores i assistència turística i per a la compra d'entrades
Característiques de l'habitació
Les 60 habitacions tenen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta i caixes fortes, així com habitacions insonoritzades i minibars.
Entre les comoditats extres, s'inclou el següent:
  • Cortines opaques, serveis d'obertura de llit i parets insonoritzades
  • Televisors de pantalla plana amb canals per satèl·lit
  • Bullidores elèctriques, calefacció i servei de neteja diari

Allotjaments similars

Polítiques

Entrada

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada sense contacte

Sortida

Hora límit per al registre de sortida: 11:00.
Registre de sortida sense contacte

Instruccions especials d’entrada

El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament

Mètodes d’accés

Personal de recepció

Animals de companyia

S'admeten animals de companyia per un càrrec addicional: 9 EUR per animal de companyia per nit.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Només es poden portar gossos i gats

Nens i llits addicionals

En aquest allotjament s'admeten nens
Hi ha llits addicionals disponibles per un càrrec addicional de 18.0 EUR per nit

Formes de pagament de l’allotjament

Informació important

Taxes

Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:

  • Taxa municipal: 0.65 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.

Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.

Extres opcionals

  • Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 12.00 EUR per persona (preu aproximat).
  • Càrrec per animals de companyia: 9 EUR per animal de companyia per nit.
  • No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
  • Càrrec pel llit addicional: 18.0 EUR per nit.

És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.

Informació indispensable

Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.

Informació addicional

D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva

Puntuació nacional

Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.

L’allotjament també es coneix com a

Mercure Hotel Niederbronn
Mercure Niederbronn
Mercure Niederbronn Hotel
Grand Hotel Filippo Niederbronn-les-Bains
Grand Filippo Niederbronn-les-Bains
Grand Hotel Filippo Hotel
Grand Hotel Filippo Niederbronn-les-Bains
Grand Hotel Filippo Hotel Niederbronn-les-Bains

Preguntes freqüents

Grand Hotel Filippo accepta animals de companyia?

Sí, en aquest allotjament es permeten els gats i gossos. Es cobra una taxa de 9 EUR per animal de companyia i per nit. No cal pagar cap taxa en el cas dels animals de servei.

Quant costa allotjar-se a Grand Hotel Filippo?

Amb data 26 de set. de 2025, els preus que s’han trobat per a una estada d’una nit per a dos adults a Grand Hotel Filippo el dia 12 d’oct. de 2025 són d'almenys 94,49 €, amb taxes i impostos inclosos. Aquest import es basa en el preu per nit més baix que s’ha trobat en les últimes 24 hores per a estades durant els propers 30 dies. Els preus poden canviar. Tria les dates que vulguis per veure preus més precisos.

Quant costa aparcar a Grand Hotel Filippo?

L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.

A quina hora es fa el registre d'entrada a Grand Hotel Filippo?

Hora d'inici del registre d'entrada: 15:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.

A quina hora es fa el registre de sortida a Grand Hotel Filippo?

Registre de sortida: 11:00.

Opinions

Opinions: Grand Hotel Filippo

8,4

Molt bo

8,6

Neteja

8,4

Ubicació

8,6

Personal i servei

8,4

Respecte al medi ambient

8,0

Estat de l’allotjament i instal·lacions
Puntuació 10: Excel·lent. 83 de 215 opinions
Puntuació 8: Bo. 94 de 215 opinions
Puntuació 6: Acceptable. 23 de 215 opinions
Puntuació 4: Deficient. 10 de 215 opinions
Puntuació 2: Horrible. 5 de 215 opinions

Opinions

6/10, Acceptable

shohal, Frankfurt

Viatge en parella
Què li ha agradat: Personal i servei
Frau Salma Service
Estada d’1 nit (set. 2025)

4/10, Deficient

Florence

Viatge en grup
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
La chambre était grande et le lit confortable mais le volet était cassé, pas de prise électrique fonctionnelle et seulement 3 cintres pour deux personnes. Pas d'accès handicapé.
Estada de 4 nits (juny 2025)

6/10, Acceptable

Anita

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Erg sober ontbijt
Estada d’1 nit (juny 2025)

8/10, Bo

Amin

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (juny 2025)

10/10, Excel·lent

jean-michel

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tres bien.bon rapport qualite prix.
Estada d’1 nit (maig 2025)

10/10, Excel·lent

Béatrice

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (abr. 2025)

8/10, Bo

Ashish

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (abr. 2025)

10/10, Excel·lent

Patrick

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (març 2025)

8/10, Bo

Walter

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (març 2025)

8/10, Bo

Gerald

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (oct. 2024)

10/10, Excel·lent

Joseph

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (gen. 2025)

10/10, Excel·lent

Fatima

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Simen Magnus

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació

Excellent Stay

We had a wonderfull stay at grand hotel filippo! The staff was friendly and approachable. The breakfast buffet was excellent. We highly recommend it. From:🇧🇻🇵🇭
Estada de 4 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Josiane

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bon rapport qualité prix, mais en 2025, il serait temps de faire évoluer votre offre TV et passer aux chaînes numériques. Pas de TF1, France 2,3,5, etc… quasiment que des chaînes hertziennes allemandes. Dommage, car c’est un hôtel avec un charme indéniable.
Estada de 2 nits (gen. 2025)

8/10, Bo

azerty

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Prachtig hotel in art-decostijl, gelegen in het centrum van het stadje met voldoende parkeergelegenheid. Zeer goed ontbijt
Estada d’1 nit (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Marc-antoine

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Nehad

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Nehad

Viatge en família
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

MICHEL

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Tout presque parfait ! Bemol pour la réception wifi et tv
Estada de 5 nits (des. 2024)

10/10, Excel·lent

Viatger verificat

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (des. 2024)

8/10, Bo

Sebastiaan

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Klassiek hotel. Bed oke en vriendelijk personeel.
Estada d’1 nit (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Reshme

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Good hotel
Estada de 2 nits (des. 2024)

8/10, Bo

Rafaël

Viatge en parella
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditats
Le séjour s'est bien passé. Le personnel est super sympa et à l'écoute de toutes demandes. Le petit déjeuner est très bon avec de bons produits. Gros point positif, le calme autour de l'hôtel ! Mais aussi au sein de l'hôtel :) Les chambres sont bien, malgré un petit manque d'insonorisation. On garde un bon souvenir de ce séjour et nous recommandons cet hôtel. ps : Le marché de Noël de la ville est mignon et sympa, ça vaut le coup d'aller y faire un tour.
Estada de 2 nits (nov. 2024)

10/10, Excel·lent

Eric

Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)

8/10, Bo

gregory

Viatge de negocis
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada d’1 nit (nov. 2024)