Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Alle Pendici





Opinions
9,4 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals

Habitació doble o amb dos llits individuals
9,4 sobre 10
Magnífic
(3 opinions)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació quàdruple

Habitació quàdruple
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Control de la temperatura
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Un bidet
Bany privat
Un assecador de cabells
Minibar
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Viale della Regione 18, Nicolosi, CT, 95030
Sobre aquest allotjament
Hotel Alle Pendici
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 1.00 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 40.00 EUR per persona l'anada i la tornada.
- Càrrec pel llit addicional: 15.00 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Tots els clients, menors inclosos, han de ser presents en fer l'entrada i mostrar un document d'identitat o un passaport oficial vàlid i amb fotografia
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 5000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
The local rating authority és l'organisme encarregat d'emetre la classificació d'estrelles oficial d'aquest allotjament.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Alle Pendici Nicolosi
Hotel Alle Pendici
Alle Pendici Nicolosi
Alle Pendici
Hotel Alle Pendici Dell'Etna Nicolosi, Italy - Sicily
Hotel Alle Pendici Hotel
Hotel Alle Pendici Nicolosi
Hotel Alle Pendici Hotel Nicolosi
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Alle Pendici
9,4
Magnífic
9,4
Neteja
9,0
Ubicació
9,6
Personal i servei
9,2
Respecte al medi ambient
9,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
31 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Matthias
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei




Matthias
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
GILLIAN, Oakland
13 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
GILLIAN
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Séverine
Viatge en família
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Séverine
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
Carlo
17 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Carlo
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerhard
4 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerhard
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Bert
Viatge en parella
3 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Bert
Estada de 6 nits (oct. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
16 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2024)
8/10, Bo
Catherine
9 de set. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Catherine
Estada de 2 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Gerard
1 d’ag. de 2024
Gerard
Estada d’1 nit (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Corinne
Viatge en família
31 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très bon séjour
Corinne
Estada de 2 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Enrico
Viatge en família
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Enrico
Estada d’1 nit (jul. 2024)
8/10, Bo
Hendrik
23 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Hendrik
Estada de 8 nits (jul. 2024)
10/10, Excel·lent
Samantha
Viatge en família
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent family run hotel
Samantha
Estada d’1 nit (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Nicola
28 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
una garanzia
Nicola
Estada de 3 nits (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
9 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Klaus-Dieter
1 de març de 2024
Klaus-Dieter
Estada d’1 nit (febr. 2024)
10/10, Excel·lent
Lombardo
23 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lombardo
Estada d’1 nit (jul. 2023)
8/10, Bo
Domenico
Viatge en família
21 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Domenico
Estada de 3 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge en família
13 de juny de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Kim
9 de juny de 2023
Kim
Estada d’1 nit (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Salvatore
Viatge en família
29 de gen. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Salvatore
Estada d’1 nit (gen. 2023)
10/10, Excel·lent
Paul
Viatge en parella
5 de des. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Paul
10/10, Excel·lent
Mario
Viatge en família
18 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Mario
Estada de 2 nits (set. 2022)
10/10, Excel·lent
Filippo
Viatge en família
16 de jul. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
COMODO HOTEL A POCA DISTANZA DAL CENTRO
Filippo
Estada de 2 nits (jul. 2022)