The Deck Hotel by HappyCulture
Hotel d'estil mediterrani amb servei de recepció les 24 hores i bar
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Deck Hotel by HappyCulture





Serveis populars
El preu actual és de 251 €
taxes i impostos inclosos
28 d’ag. - 29 d’ag.
VIP Access tier member
Gaudeix de més avantatges fent-te membre
- Estalvia un 15 % o més en una selecció d’allotjaments amb VIP Access quan arribis a la categoria Silver o superior
- Gaudeix d’una qualitat de primer ordre i d’un servei excepcional
- Aconsegueix un avantatge durant la teva estada en una selecció d’allotjaments, a més de millores gratuïtes de la categoria de l’habitació i entrada avançada i sortida tardana quan estiguin disponibles
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium, accessible

Habitació doble o amb dos llits individuals prèmium, accessible
8,4 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Barnussos
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Cabana prèmium (Triple Room)

Cabana prèmium (Triple Room)
8,8 sobre 10
Excel·lent
(3 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
Barnussos
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació doble o amb dos llits individuals superior (Double Room)

Habitació doble o amb dos llits individuals superior (Double Room)
9,6 sobre 10
Magnífic
(7 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Habitació doble (Cabine)

Habitació doble (Cabine)
8,6 sobre 10
Excel·lent
(8 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Capçal de dutxa tipus cascada
Cafetera/tetera
Ampolla d'aigua gratuïta
Carregar totes les fotos de: Cabana júnior (suite)

Cabana júnior (suite)
8,0 sobre 10
Molt bo
(1 opinió)
El més destacat
Balcó
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Cortines opaques
Capçal de dutxa tipus cascada
Un assecador de cabells
També et pot agradar

Hôtel Vacances Bleues Delcloy
Saint-Jean-Cap-Ferrat
- Piscina
- Spa
- S’admeten animals
- Piscina infantil
7.6 de 10, Bé, 408 opinions
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

2 Rue Maccarani, Nice, Alpes-Maritimes, 6000
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hôtel Vacances Bleues Le Royal
Hôtel Vacances Bleues Le Royal
- Wifi gratuïta
- Restaurant
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
8.8 de 10, Excel·lent, 628 opinions
Preu actual: 190 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.48 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 22 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 10 EUR per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 25.0 EUR per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de fum i una farmaciola
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Flore Nice Promenade
Quality Flore
Quality Flore Nice Promenade
Quality Hotel Flore
Hôtel Flore HappyCulture Nice
Quality Hotel Nice Promenade
Hôtel Flore HappyCulture
De Flore Nice
Hôtel Flore Nice Promenade
Hôtel Flore Promenade
Flore Promenade
Flore HappyCulture Nice
Flore HappyCulture
Deck Hotel HappyCulture Nice
Deck HappyCulture Nice
The Deck By Happyculture Nice
The Deck Hotel by HappyCulture Nice
The Deck Hotel by HappyCulture Hotel
The Deck Hotel by HappyCulture Hotel Nice
Preguntes freqüents
Opinions: The Deck Hotel by HappyCulture
Opinions
9,0
Fantàstic
9,0/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
8,6/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,0/10
Respecte al medi ambient
Opinions
Viatge en grup
3 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Caleb
Viatge en parella
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caleb
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Anna
13 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anna
Estada de 3 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Luize
Viatge en grup
7 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Luize
Estada de 5 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Ian
Viatge en família amb nens petits
4 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Ian
Estada de 2 nits (juny 2025)
8/10, Bo
FELIPE LEONARDO
Viatge en família
25 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
FELIPE LEONARDO
Estada d’1 nit (juny 2025)
8/10, Bo
Debra Ann
Viatge en parella
21 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Debra Ann
Estada de 5 nits (juny 2025)
4/10, Deficient
Gurjit
Viatge en família
21 de juny de 2025
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gurjit
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Daniel
20 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Daniel
Estada de 3 nits (maig 2025)
6/10, Acceptable
Demetrius
31 de maig de 2025
Demetrius
Estada de 3 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Bassanio
Viatge en parella
30 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Bassanio
Estada de 2 nits (maig 2025)
4/10, Deficient
Sakeenah
28 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Sakeenah
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Linda
24 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Linda
Estada de 4 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Florence
Viatge en parella
12 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Florence
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
SHIORI
5 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
SHIORI
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Irène
1 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Irène
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Narinder
26 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions




Narinder
Estada de 3 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Virginie
Viatge de negocis
24 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Virginie
Estada d’1 nit (abr. 2025)
8/10, Bo
Karen
5 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Karen
Estada de 4 nits (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Leela
Viatge en parella
24 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Leela
Estada de 4 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
KAZUHIKO
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
KAZUHIKO
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Matthew
16 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Matthew
Estada de 7 nits (març 2025)
10/10, Excel·lent
JJ, Brooklyn
Viatge en família
28 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
JJ
Estada d’1 nit (febr. 2025)
8/10, Bo
Ellen
22 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Ellen
Estada de 3 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Beatrice
16 de febr. de 2025
Beatrice
Estada d’1 nit (febr. 2025)