Hotel Royalmar
Hotel de platja amb servei de recepció les 24 hores i restaurant
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Royalmar





Opinions
7,4 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 86 €
taxes i impostos inclosos
11 de nov. - 12 de nov.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 5 de 5 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard

Habitació doble estàndard
8,6 sobre 10
Excel·lent
(12 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Barnussos
Assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
Carregar totes les fotos de: Habitació superior

Habitació superior
7,2 sobre 10
Bé
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Balcó
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Barnussos
Assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, vistes al mar

Habitació doble Deluxe, vistes al mar
8,0 sobre 10
Molt bo
(5 opinions)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Balcó
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Barnussos
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Bressols (gratis)
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Balcó
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Bressols gratuïts
Barnussos
Assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació triple Deluxe

Habitació triple Deluxe
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Control de la temperatura
Televisor de pantalla plana
Dormitoris
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Cafetera/tetera
Habitacions insonoritzades
Aire condicionat
Barnussos
Assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
També et pot agradar

Le Meridien Nice
Centre de la ciutat de Niça
- Piscina
- S’admeten animals
- Wifi gratuïta
- Restaurant
8.6 de 10, Excel·lent, 655 opinions
Preu actual: 209 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

22 Boulevard de la Plage, Cagnes-sur-Mer, Alpes-Maritimes, 06800
Sobre aquest allotjament
Hotel Royalmar
Allotjaments similars

Tiercé Hotel
Tiercé Hotel
- Wifi gratuïta
- Aire condicionat
- Esmorzar disponible
- Aparcament disponible
8.6 de 10, Excel·lent, 386 opinions
Preu actual: 106 €
taxes i impostos inclosos
10 de nov. - 11 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 3.48 EUR per persona i per nit. Aquesta taxa no s'aplica als menors de 18 anys.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 20 EUR per persona (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament a l'aire lliure sense assistència: 19 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar aparcament a les instal·lacions, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
D'acord amb la normativa del país, aquest allotjament no accepta pagaments en efectiu d'imports superiors a 1000 EUR; per a més informació, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
Puntuació nacional
Aquest allotjament ha rebut la classificació per estrelles oficial de ATOUT France, l'agència de desenvolupament turístic de França.
L’allotjament també es coneix com a
Aéva Hôtel Cagnes-sur-Mer
Aéva Hôtel
Aéva Cagnes-sur-Mer
Aéva
Aéva Hôtel
HOTEL ROYALMAR Hotel
HOTEL ROYALMAR Cagnes-sur-Mer
HOTEL ROYALMAR Hotel Cagnes-sur-Mer
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Hotel Royalmar
7,4
Bo
7,4
Neteja
7,2
Comoditats
7,8
Personal i servei
7,2
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en parella
8 de nov. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (nov. 2025)
10/10, Excel·lent
Heather
Viatge en grup
19 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Heather
Estada de 4 nits (oct. 2025)
8/10, Bo
Nancy
14 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Nancy
Estada de 2 nits (oct. 2025)
4/10, Deficient
Gregory, Le bourget
Viatge en parella
4 d’oct. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats
Gregory
Estada d’1 nit (oct. 2025)
10/10, Excel·lent
Ifigenia
Viatge en grup
29 de set. de 2025
Què li ha agradat: Comoditats
Ifigenia
Estada de 7 nits (set. 2025)
6/10, Acceptable
Saranda
Viatge en família
22 de set. de 2025
Saranda
Estada de 4 nits (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Leonard
19 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Leonard
Estada de 8 nits (set. 2025)
8/10, Bo
Henri, Miami
Viatge en família
14 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Henri
Estada d’1 nit (set. 2025)
10/10, Excel·lent
Parikshit
Viatge en família amb nens petits
2 de set. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions


Parikshit
Estada de 6 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
gregory
Viatge en parella
26 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
gregory
Estada de 3 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Helene
17 d’ag. de 2025
Helene
Estada de 5 nits (ag. 2025)
8/10, Bo
Maiken
15 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Maiken
Estada de 5 nits (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
GEORGES
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Très agréable
GEORGES
Estada d’1 nit (ag. 2025)
6/10, Acceptable
STEPHANIE
Viatge de negocis
6 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
STEPHANIE
Estada d’1 nit (ag. 2025)
10/10, Excel·lent
Gerard
Viatge en família
2 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Gerard
Estada de 5 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Elina
Viatge en família
1 d’ag. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elina
Estada de 7 nits (jul. 2025)
8/10, Bo
Dorothea
30 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Dorothea
Estada de 6 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Lene
22 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lene
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Margit
Viatge en família
20 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Margit
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Roman
Viatge en família
19 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Roman
Estada de 4 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Zoltán Péter
Viatge en família
17 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Zoltán Péter
Estada de 7 nits (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Caroline
10 de jul. de 2025
Caroline
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
GILBERT
Viatge de negocis
10 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
GILBERT
Estada d’1 nit (jul. 2025)
8/10, Bo
Johnny
8 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Johnny
Estada d’1 nit (jul. 2025)
10/10, Excel·lent
Israel
2 de jul. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Israel
Estada de 7 nits (juny 2025)

















