Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Bravia Hotel Niamey





Opinions
9,6 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació executiva

Habitació executiva
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni

Habitació clàssica, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació superior, 1 llit de matrimoni

Habitació superior, 1 llit de matrimoni
9,0 sobre 10
Fantàstic
(2 opinions)
El més destacat
Pati moblat
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Televisor LED
Dormitoris
Cortines opaques
Carregar totes les fotos de: Suite empresarial

Suite empresarial
El més destacat
Menjador independent
Sala d'estar independent
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Control de la temperatura
Dormitori independent
Roba de llit d'alta qualitat
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Cases Allemandes Quartier Plateau, Niamey
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- Taxa municipal: 0.76 EUR per persona i per nit.
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 31 EUR.
- Càrrec per l'ús del bressol: 23.0 EUR per dia.
- Càrrec pel llit addicional: 23.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Per reservar bressols, els clients han de contactar amb l'allotjament amb antelació
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
L'horari de la piscina és el següent: 07:00-19:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
Aquest allotjament no admet animals de companyia ni gossos pigall
L’allotjament també es coneix com a
Bravia Hotel Niamey Hotel
Bravia Hotel Niamey Niamey
Bravia Hotel Niamey Hotel Niamey
Preguntes freqüents
Opinions: Bravia Hotel Niamey
Opinions
9,6
Magnífic
9,4/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
8,4/10
Comoditats
9,2/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,6/10
Respecte al medi ambient
Opinions
3 de gen. de 2025
Estada de 6 nits (des. 2024)
10/10, Excel·lent
Mohamed
Viatge de negocis
26 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed
Estada de 2 nits (nov. 2024)
8/10, Bo
Djibo
22 de nov. de 2024
Djibo
Estada de 3 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Abdou Chakour
Viatge de negocis
8 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Abdou Chakour
Estada de 5 nits (juny 2024)
10/10, Excel·lent
Tibor
Viatge de negocis
5 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tibor
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Philippe
Viatge de negocis
2 de maig de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Philippe
Estada d’1 nit (abr. 2024)
10/10, Excel·lent
Helen
4 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Helen
Estada de 3 nits (març 2024)
10/10, Excel·lent
Mohamed S, Muscat
Viatge de negocis
3 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Mohamed S
Estada de 7 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
HIROE
Viatge de negocis
18 de jul. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très confortable
HIROE
Estada de 11 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Ife
15 de jul. de 2023
Ife
Estada de 5 nits (jul. 2023)
10/10, Excel·lent
Ryan
14 de juny de 2023
Ryan
Estada de 2 nits (juny 2023)
10/10, Excel·lent
Isabelle
Viatge de negocis
2 de juny de 2023
Superbe hotel !
Isabelle
Estada de 2 nits (maig 2023)
8/10, Bo
RUDY
9 de maig de 2023
RUDY
Estada d’1 nit (maig 2023)
10/10, Excel·lent
Christian
20 de febr. de 2023
Christian
Estada de 6 nits (febr. 2023)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
Viatge en grup
30 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 6 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Boris
Viatge de negocis
7 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Très satisfait!
Boris
Estada de 3 nits (oct. 2022)
8/10, Bo
Alpha
6 d’oct. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alpha
Estada de 2 nits (oct. 2022)
10/10, Excel·lent
Kevin
1 de set. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Kevin
Estada de 5 nits (ag. 2022)
10/10, Excel·lent
Maurice
21 de juny de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Maurice
Estada d’1 nit (juny 2022)
8/10, Bo
Fatih
10 de maig de 2022
Què li ha agradat: Personal i servei, comoditats
Fatih
Estada de 4 nits (abr. 2022)
10/10, Excel·lent
Wabix
Viatge en grup
9 de maig de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Wabix
Estada de 2 nits (maig 2022)
10/10, Excel·lent
Maria Elena
13 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excellent experience
Maria Elena
Estada de 5 nits (març 2022)
10/10, Excel·lent
Genevieve
Viatge de negocis
11 de març de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Genevieve
Estada de 5 nits (gen. 2022)
10/10, Excel·lent
Clare
Viatge de negocis
15 de febr. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Clare
Estada de 6 nits (febr. 2022)
10/10, Excel·lent
Chaibou
14 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Chaibou
Estada de 2 nits (ag. 2021)