Galeria de fotos de l’allotjament Pavillon Garden Hotel & Spa





Opinions
7,0 sobre 10,
Bé
Serveis populars
El preu actual és de 12 €
taxes i impostos inclosos
30 de set. - 1 d’oct.
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 7 de 7 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar

Habitació familiar
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Apartament bàsic, 1 dormitori (Seasonal)

Apartament bàsic, 1 dormitori (Seasonal)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Apartament urbà, balcó (Luxury Family With Balcony)

Apartament urbà, balcó (Luxury Family With Balcony)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe, balcó, vistes a la ciutat (Premier With 02 balcony)

Habitació Deluxe, balcó, vistes a la ciutat (Premier With 02 balcony)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació amb dos llits individuals superior, balcó

Habitació amb dos llits individuals superior, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Habitació doble superior, balcó

Habitació doble superior, balcó
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor LCD
Carregar totes les fotos de: Apartament urbà (Luxury Family)

Apartament urbà (Luxury Family)
El més destacat
Balcó
Amb aïllament acústic
Mobiliari individual
Decoració individual
Aire condicionat
Habitacions comunicades/contigües
Cuina bàsica
Televisor LCD
També et pot agradar

JW Marriott Cam Ranh Bay Resort & Spa
Cam Lam
- Piscina
- Spa
- Piscina infantil
- Aparcament inclòs
Preu actual: 181 €
taxes i impostos inclosos
30 de set. - 1 d’oct.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

4 Ton Dan, Nha Trang, Khanh Hoa, 57000
Sobre aquest allotjament
Pavillon Garden Hotel & Spa
Allotjaments similars

Melia Vinpearl Nha Trang Empire
Melia Vinpearl Nha Trang Empire
- Piscina
- Spa
- Wifi gratuïta
- Restaurant
9.0 de 10, Fantàstic, 428 opinions
Preu actual: 47 €
taxes i impostos inclosos
30 de set. - 1 d’oct.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 100000 VND per animal de companyia per dia.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 200000.0 VND per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit i efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un detector de monòxid de carboni, un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat, una farmaciola i barrots de seguretat a les finestres
Aquest allotjament té espais exteriors, com ara balcons, patis i terrasses, que poden no ser adequats per a nens; si tens cap dubte, et recomanem que et posis en contacte amb l'allotjament abans de l'arribada per confirmar que et puguin assignar una habitació adequada
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: gener-desembre
Es pot accedir a la piscina durant tot el dia.
Cal reservar els serveis de massatge amb antelació; abans d'arribar, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació que trobaràs a la confirmació de la reserva
L'allotjament disposa d'habitacions comunicades o contigües, subjectes a disponibilitat; per sol·licitar-les cal contactar amb l'allotjament mitjançant la informació que figura a la confirmació de la reserva.
L’allotjament també es coneix com a
Pavillon Garden Hotel Nha Trang
Pavillon Garden Hotel
Pavillon Garden Nha Trang
Pavillon & Spa Nha Trang
Pavillon Garden Hotel & Spa Hotel
Pavillon Garden Hotel & Spa Nha Trang
Pavillon Garden Hotel & Spa Hotel Nha Trang
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Pavillon Garden Hotel & Spa
7,0
Bo
7,4
Neteja
7,6
Ubicació
7,2
Personal i servei
8,0
Respecte al medi ambient
7,0
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
Viatge en grup
19 de març de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (març 2025)
8/10, Bo
WANSHIN
1 de març de 2025
WANSHIN
Estada d’1 nit (febr. 2025)
2/10, Horrible
Tetsuya
16 d’abr. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Tetsuya
Estada d’1 nit (abr. 2024)
2/10, Horrible
Shannon
3 d’oct. de 2022
Shannon
Estada de 3 nits (set. 2022)
8/10, Bo
Thierry
12 de febr. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Thierry
Estada d’1 nit (febr. 2020)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
Viatge en grup
1 de gen. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada de 3 nits (des. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
1 de gen. de 2020
Què no li ha agradat: Estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Jessica
12 de des. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great stay
Jessica
Estada de 4 nits (des. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en grup
10 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 3 nits (nov. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge en família
7 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 4 nits (nov. 2019)
6/10, Acceptable
M.
Viatge en grup
2 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja
Què no li ha agradat: Comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
M.
Estada de 2 nits (maig 2019)
6/10, Acceptable
Wayne
3 d’abr. de 2019
Average hotel
Wayne
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de març de 2019
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
23 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada de 2 nits (març 2019)
8/10, Bo
Abu Bakar
7 de març de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
Abu Bakar
Estada de 4 nits (març 2019)
10/10, Excel·lent
William
22 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great room
William
Estada de 5 nits (febr. 2019)
4/10, Deficient
Robin
13 de febr. de 2019
Què no li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Robin
Estada de 2 nits (febr. 2019)
8/10, Bo
Thomas
1 de febr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Thomas
Estada de 4 nits (gen. 2019)
10/10, Excel·lent
Sangjun
5 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sangjun
Estada d’1 nit (gen. 2019)
8/10, Bo
Elizabeth
24 de nov. de 2018
Elizabeth
Estada de 4 nits (nov. 2018)
8/10, Bo
Carol
27 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Pavillon
Carol
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
A2C, Tokyo
23 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
ビーチに近いプール付きホテル
A2C
Estada de 7 nits (set. 2018)
8/10, Bo
Christine
1 de set. de 2018
Primrose chris
Christine
Estada de 2 nits (ag. 2018)
2/10, Horrible
jack
7 de jul. de 2018
Què no li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
jack
Estada de 8 nits (juny 2018)
8/10, Bo
Suksoon, 미국
1 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
가족여행...
Suksoon
Estada de 3 nits (maig 2018)