Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament The Plume of Feathers





Opinions
9,8 sobre 10,
Magnífic
Serveis populars
El preu actual és de 149 €
taxes i impostos inclosos
7 de set. - 8 de set.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble estàndard, 1 llit de matrimoni gran
9,4 sobre 10
Magnífic
(15 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació familiar, diversos llits

Habitació familiar, diversos llits
10,0 sobre 10
Magnífic
(2 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble Deluxe, 1 llit de matrimoni gran
9,6 sobre 10
Magnífic
(4 opinions)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Televisió digital
Carregar totes les fotos de: Habitació doble de luxe, 1 llit de matrimoni gran

Habitació doble de luxe, 1 llit de matrimoni gran
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Calefacció
Televisor intel·ligent
Cortines opaques
Dormitoris
Bany privat
Banyera i dutxa independents
Cafetera/tetera
Bullidora elèctrica
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Mitchell, Newquay, England, TR8 5AX
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

The Cornwall Hotel Spa & Estate
The Cornwall Hotel Spa & Estate
- Piscina
- Spa
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.0 de 10, Fantàstic, 1.000 opinions
Preu actual: 128 €
taxes i impostos inclosos
31 d’ag. - 1 de set.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar anglès: 15 GBP per persona (preu aproximat).
- Càrrec per animals de companyia: 20 GBP per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 30.0 GBP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit, pagaments realitzats amb el mòbil i efectiu.
S'inclouen les següents opcions de pagament amb el mòbil: Google Pay i Apple Pay.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
L’allotjament també es coneix com a
Plume Feathers Hotel Newquay
Plume Feathers Newquay
Plume Feathers Inn Newquay
The Plume of Feathers Inn
The Plume of Feathers Newquay
The Plume of Feathers Inn Newquay
Preguntes freqüents
Opinions: The Plume of Feathers
Opinions
9,8
Magnífic
9,8/10
Neteja
9,6/10
Personal i servei
9,6/10
Comoditats
9,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
22 de juny de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 3 nits (juny 2025)
8/10, Bo
Don
9 de juny de 2025
Don
Estada de 3 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Thomas
Viatge en parella
3 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Thomas
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Laura
2 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Laura
Estada d’1 nit (juny 2025)
10/10, Excel·lent
Lucy
Viatge en parella, Viatge en família
1 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, comoditats i estat de l’allotjament i instal·lacions
Lucy
Estada de 2 nits (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
4 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Christian
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
Jean
2 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jean
Estada d’1 nit (maig 2025)
10/10, Excel·lent
David
Viatge de negocis
16 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
The perfect stay
David
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
Stephen
Viatge en grup
10 d’abr. de 2025
Què li ha agradat: Personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions
Stephen
Estada d’1 nit (abr. 2025)
10/10, Excel·lent
PAUL
29 de març de 2025
PAUL
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Elizabeth
Viatge en parella
15 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Elizabeth
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Andrew
14 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrew
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Jenna
Viatge de negocis
7 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lovely people, Fantastic stay!
Jenna
Estada d’1 nit (març 2025)
10/10, Excel·lent
Caitlin
Viatge en grup
2 de març de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Caitlin
Estada de 2 nits (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Steven
Viatge de negocis
18 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Steven
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
NEELU
Viatge en grup, Viatge en família
28 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Positive Vibes
NEELU
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Alastair, Princeton
21 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Alastair
Estada d’1 nit (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Javier, Godalming
18 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Javier
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
David
10 de gen. de 2025
David
Estada de 2 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Craig
Viatge de negocis
20 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Craig
Estada de 3 nits (des. 2024)
8/10, Bo
Derryn
2 de des. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Derryn
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Jack
19 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jack
Estada de 2 nits (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Claire
10 de nov. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
A hidden treat.
Claire
Estada d’1 nit (nov. 2024)
10/10, Excel·lent
Simone
24 d’oct. de 2024
Simone
Estada de 2 nits (ag. 2024)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
20 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (oct. 2024)
Últimes tendències a Expedia
Hotels