Kapadokya Lodge
Hotel per a famílies amb esmorzar gratuït i servei d'aparcament amb assistència gratuït
Galeria de fotos de l’allotjament Kapadokya Lodge





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
Opcions d’habitació
Consulta la disponibilitat per a aquestes dates
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Suite Deluxe, 2 dormitoris

Suite Deluxe, 2 dormitoris
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
2 Dormitoris
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Carregar totes les fotos de: Habitació estàndard

Habitació estàndard
El més destacat
Aire condicionat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Roba de llit d'alta qualitat
Un assecador de cabells
Bany privat
Cafetera/tetera
També et pot agradar

Aza Cave Hotel Special Class Adults Only
Nevsehir
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.6 de 10, Excepcional, 380 opinions
Preu actual: 173 €
taxes i impostos inclosos
13 de nov. - 14 de nov.
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Urgup Yolu, Uchisar Yol Kavsagi, Nevsehir, Nevsehir, 50200
Sobre aquest allotjament
Kapadokya Lodge
Allotjaments similars

Kayakapi Premium Caves - Cappadocia
Kayakapi Premium Caves - Cappadocia
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Spa
- Piscina infantil
9.8 de 10, Excepcional, 867 opinions
Preu actual: 135 €
taxes i impostos inclosos
16 de nov. - 17 de nov.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 30 TRY per persona només l'anada.
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport per nen: 15 TRY només l'anada (entre 6 i 12 anys).
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit, targetes de dèbit i efectiu.
Aquest allotjament disposa d'elements de seguretat com ara un extintor, un detector de fum, un sistema de seguretat i una farmaciola
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Mesos en què la piscina de temporada és oberta: juny-setembre
L'horari de la piscina és el següent: 10:00-18:00.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
LykiaLodge
LykiaLodge Kapadokya
LykiaLodge Kapadokya Hotel
LykiaLodge Kapadokya Hotel Nevsehir
LykiaLodge Kapadokya Nevsehir
Kapadokya Lodge Nevsehir
Kapadokya Lodge
Kapadokya Nevsehir
Kapadokya Lodge Hotel
Kapadokya Lodge Nevsehir
Kapadokya Lodge Hotel Nevsehir
Preguntes freqüents
Opinions
Opinions: Kapadokya Lodge
9,0
Fantàstic
9,0
Neteja
8,8
Ubicació
9,0
Personal i servei
8,8
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
23 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
Viatger verificat
22 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (jul. 2019)
8/10, Bo
faik
26 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
faik
Estada de 2 nits (gen. 2019)
8/10, Bo
Furkan
2 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Furkan
Estada de 3 nits (des. 2018)
8/10, Bo
Mehmet
21 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Temiz ve rahat
Mehmet
Estada de 2 nits (oct. 2018)
10/10, Excel·lent
Andrey
26 de set. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Andrey
Estada de 2 nits (set. 2018)
10/10, Excel·lent
Hayati, Breda
31 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Tophotel dichtbij Uchisar
Hayati
Estada de 3 nits (jul. 2018)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
19 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Nicola, Milano
18 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Nice place near the center
Nicola
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
18 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
8/10, Bo
Viatger verificat
11 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada de 2 nits (ag. 2018)
10/10, Excel·lent
Mohamed
8 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Parfait
Mohamed
Estada d’1 nit (ag. 2018)
8/10, Bo
HASAN
4 d’ag. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
HASAN
Estada de 4 nits (jul. 2018)
8/10, Bo
Hamdi, Istanbul
14 de jul. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hamdi
Estada d’1 nit (jul. 2018)
8/10, Bo
MUSTAFA
11 de maig de 2018
Què li ha agradat: Personal i servei
MUSTAFA
6/10, Acceptable
ÜMIT
17 de març de 2018
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions
Tatil
ÜMIT
Estada d’1 nit (març 2018)

















