Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal
Hotel a Neuenkirchen-Vörden amb un restaurant
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 91 €
taxes i impostos inclosos
17 de juny - 18 de juny
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 2 de 2 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació individual bàsica

Habitació individual bàsica
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació doble bàsica, vistes al jardí

Habitació doble bàsica, vistes al jardí
El més destacat
Calefacció
Bressols (gratis)
Televisor
Cortines opaques
Un assecador de cabells
Per cable
Escriptori
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Am Hollo 20, Neuenkirchen-Vörden, NDS, 49434
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

Hotel Café Wahlde
Hotel Café Wahlde
- Spa
- S’admeten animals
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 145 opinions
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per l'esmorzar d'estil bufet: 10 EUR per adult i 5 EUR per nen (preu aproximat).
- Càrrec per l'aparcament sense assistència: 2 EUR per nit (entrada i sortida preferents).
- Càrrec per animals de companyia: 5 EUR per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- Càrrec pel llit addicional: 15.0 EUR per dia.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit.
Tingues en compte que les normes culturals i les polítiques aplicables als clients poden variar segons el país i l'allotjament, que és qui ha facilitat les polítiques que es mostren
L’allotjament també es coneix com a
Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Hotel Neuenkirchen-Vörden
Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Hotel
Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Hotel Neuenkirchen-Vörden
Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Hotel
Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Neuenkirchen-Vörden
Neuenkirchen-Vörden Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Hotel
Hotel Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal
Hotel Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Neuenkirchen-Vörden
Hotel Restaurant Kruse Zum Hollotal
Restaurant Kruse Zum Hollotal
Restaurant Kruse Zum Hollotal
Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Hotel
Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Neuenkirchen-Vörden
Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal Hotel Neuenkirchen-Vörden
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel-Restaurant Kruse Zum Hollotal
Opinions
9,0
Fantàstic
9,2/10
Neteja
9,2/10
Personal i servei
9,0/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
9,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
12 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Christian
Viatge de negocis, Viatge en grup
26 de gen. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Christian
Estada de 6 nits (gen. 2025)
10/10, Excel·lent
Carsten
15 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Carsten
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Markku
Viatge en família
3 d’oct. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Markku
Estada d’1 nit (oct. 2021)
10/10, Excel·lent
Kasper
Viatge de negocis
9 de jul. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Kasper
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
Anni, Köln
Viatge en parella
7 de set. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Anni
Estada d’1 nit (set. 2020)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
8 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Viatger verificat
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
17 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Personal i servei
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
7 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Schönes Hotel
Viatger verificat
Estada de 3 nits (oct. 2019)
6/10, Acceptable
Glenn
24 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Glenn
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Frode
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Frode
Estada d’1 nit (set. 2019)
10/10, Excel·lent
Jannik, Stuttgart
Viatge en parella
5 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Jannik
Estada d’1 nit (maig 2019)
8/10, Bo
Elisabeth
22 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Bra övernattning
Elisabeth
Estada d’1 nit (abr. 2019)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
25 de gen. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (gen. 2019)