AquaPark Termy Maltanskie - 30 minuts en cotxe - 37.4 km
Llac Malta - 33 minuts en cotxe - 50.4 km
Plaça del Nucli Antic - 34 minuts en cotxe - 40.2 km
Plaça Vella - 34 minuts en cotxe - 40.2 km
Ajuntament de Poznań - 34 minuts en cotxe - 40.2 km
Com moure’s per la zona
Wrzesnia Station: 12 min en cotxe
Aeroport de Poznań-Ławica (POZ): a 59 min en cotxe
Restaurants
Greys - 9 minuts en cotxe
Wozownia. Restauracja - 24 minuts en cotxe
Restauracja Hotelu Barczyzna - 8 minuts en cotxe
Tarot - 8 minuts en cotxe
Karolczak Andrzej. Kawiarnia, bistro - 1 minuts a peu
Sobre aquest allotjament
Hotel Nekla
Hotel a prop d'una estació de tren
A Hotel Nekla t'esperen un esmorzar gratuït típic de la regió, servei de bugaderia i tintoreria i un bar. El restaurant de les instal·lacions ofereix esmorzars, dinars i sopars. No perdis la connexió gràcies a la wifi gratuïta a l'habitació.
Entre els avantatges addicionals, s'inclouen els següents:
Aparcament sense assistència gratis
Registre de sortida exprés, registre d'entrada exprés i barbacoa
Servei de recepció obert les 24 hores, ascensor i sala de banquets
Característiques de l'habitació
A Hotel Nekla, totes les habitacions tenen serveis i instal·lacions com ara wifi gratuïta.
Entre els serveis i les instal·lacions addicionals, s'inclou el següent:
Banys que ofereixen dutxes i articles de tocador gratuïts
Disponible en algunes zones comunes: wifi gratuïta
Aparcament i opcions de transport
Aparcament gratuït sense assistència a les instal·lacions
Aparcament accessible en cadira de rodes disponible
Menjar i beguda
Esmorzar de gastronomia local gratuït disponible de 07:00 a 10:00 de dilluns a divendres i de 08:00 a 10:00 els caps de setmana
Un bar
Un restaurant
Activitats
Taula de billar
Per a famílies
Bugaderia
Comoditats
Bugaderia
Magatzem d'equipatge
Servei de recepció obert les 24 hores
Serveis per als clients
Servei de bugaderia i rentatge en sec
Servei de neteja (diari)
Exterior
Barbacoa
Accessibilitat
Si tens cap sol·licitud relacionada amb necessitats específiques d'accessibilitat, contacta amb l'allotjament mitjançant la informació inclosa a la confirmació de la reserva.
Aparcament accessible en cadira de rodes
Ascensor
Pas accessible en cadira de rodes
Més serveis
1 edifici
4 plantes
Allotjament lliure de fum
Construït l'any 2012
Sala de banquets
Serveis de l’habitació
Bany
Articles de tocador gratuïts
Assecador de cabells (cal sol·licitar-lo)
Bany privat
Dutxa
Tovalloles
Entreteniment
Televisor LED
Altres
Calefacció
Escriptori
Polítiques
Entrada
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
Registre d'entrada exprés disponible
Edat mínima per fer el registre d'entrada: 18 anys.
Sortida
Hora límit per al registre de sortida: migdia.
Registre de sortida exprés disponible
Instruccions especials d’entrada
El personal de recepció esperarà els clients a l'allotjament
Mètodes d’accés
Personal de recepció
Animals de companyia
S'admeten animals de companyia de manera gratuïta.
Els animals de servei són benvinguts i no cal abonar cap càrrec
Nens i llits addicionals
En aquest allotjament s'admeten nens
És possible que els nens no compleixin els requisits per gaudir de l'esmorzar gratuït
No hi ha llits addicionals disponibles
No hi ha bressols disponibles.
Formes de pagament de l’allotjament
Informació important
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
L’allotjament també es coneix com a
Hotel Nekla Hotel Nekla
Hotel Nekla Hotel
Hotel Nekla Nekla
Hotel Nekla Hotel Nekla
Hotel Nekla Hotel
Hotel Nekla Nekla
Preguntes freqüents
Hotel Nekla accepta animals de companyia?
Sí, en aquest allotjament es permeten els animals de companyia.
Quant costa aparcar a Hotel Nekla?
L'aparcament sense assistència és gratuït en aquest allotjament.
A quina hora es fa el registre d'entrada a Hotel Nekla?
Hora d'inici del registre d'entrada: 14:00. Hora de finalització del registre d'entrada: 00:00.
A quina hora es fa el registre de sortida a Hotel Nekla?
Registre de sortida: migdia.
Opinions: Hotel Nekla
Opinions
8,6
Excel·lent
Totes les opinions provenen d’experiències reals de clients. Només els clients que han reservat una estada amb nosaltres poden enviar opinions. Verifiquem les opinions d’acord amb les nostres directrius i les publiquem totes, tant si són positives com negatives.Més informacióS’obre en una finestra nova
Puntuació 10: Excel·lent. 6 de 18 opinions
10-Excel·lent
6
Puntuació 8: Bo. 11 de 18 opinions
8-Bo
11
Puntuació 6: Acceptable. 1 de 18 opinions
6-Acceptable
1
Puntuació 4: Deficient. 0 de 18 opinions
4-Deficient
0
Puntuació 2: Horrible. 0 de 18 opinions
2-Horrible
0
9,6/10
Neteja
9,4/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
8,8/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
10/10
Respecte al medi ambient
Opinions
10/10, Excel·lent
Alberto
15 de febr. de 2025
Alberto
Estada de 3 nits (febr. 2025)
8/10, Bo
Kim
4 de febr. de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Basic rooms but good , clean and friendly
Kim
Estada d’1 nit (febr. 2025)
10/10, Excel·lent
Dragomir
4 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Dragomir
Estada de 3 nits (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Jacek
Viatge de negocis
5 de nov. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Jacek
Estada de 2 nits (nov. 2021)
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
13 d’oct. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Sehr schönes Hotel, sehr sauber alles auf dem neuesten Stand
Viatger verificat
Estada d’1 nit (oct. 2020)
8/10, Bo
Michael
Viatge de negocis
17 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Hotel Nekla
Fint hotel. Supergod mad i restauranten. God betjening. 👍👍👍
Michael
Estada de 2 nits (ag. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
12 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
10/10, Excel·lent
Michael
Viatge de negocis
11 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Michael
Estada de 12 nits (jul. 2020)
8/10, Bo
Viatger verificat
Viatge de negocis
10 d’ag. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
Estada d’1 nit (ag. 2020)
8/10, Bo
Lasse
Viatge de negocis
31 de jul. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Lasse
Estada d’1 nit (jul. 2020)
10/10, Excel·lent
Jacek
26 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Polecam
Jacek
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Wiesław
16 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Wiesław
Estada d’1 nit (set. 2019)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
12 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Què no li ha agradat: Comoditat de l’habitació
Noisy clean hotel
Very noisy, clean
Viatger verificat
Estada d’1 nit (set. 2019)
8/10, Bo
Benny
27 de jul. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Benny
Estada d’1 nit (jul. 2019)
8/10, Bo
Pawel
1 d’oct. de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Pawel
Estada d’1 nit (set. 2018)
8/10, Bo
Marja-Liisa
20 de juny de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Pieni paikkakunta, hotellissa ei ilmastointia ja Oli helle ja tukalan kuuma huone
Marja-Liisa
Estada d’1 nit (juny 2018)
8/10, Bo
Malgorzata
21 de maig de 2018
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació