Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament Hotel Anna





Opinions
8,4 sobre 10,
Molt bo
Serveis populars
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 4 de 4 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació doble

Habitació doble
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Barnussos
Per satèl·lit
Carregar totes les fotos de: Habitació triple

Habitació triple
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Suite

Suite
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Carregar totes les fotos de: Habitació individual

Habitació individual
El més destacat
Amb aïllament acústic
Calefacció
Televisor
Ventilador de sostre
Un assecador de cabells
Bany privat
Per satèl·lit
Armari rober o de rebost
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Námestí Karla Iv. 486, Nejdek, 362 21
Sobre aquest allotjament
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Extres opcionals
- Càrrec per animals de companyia: 50 CZK per animal de companyia per nit.
- No és necessari abonar cap taxa en concepte d'animals de servei
- L'ús de llits addicionals té un recàrrec.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta les principals targetes de crèdit.
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
L’allotjament també es coneix com a
Anna Nejdek
Hotel Anna Nejdek
Hotel Anna Hotel
Hotel Anna Nejdek
Hotel Anna Hotel Nejdek
Preguntes freqüents
Opinions: Hotel Anna
Opinions
8,4
Molt bo
8,8/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
8,4/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
Opinions
10 de febr. de 2017
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i comoditat de l’habitació
8/10, Bo
Viatger verificat
29 de des. de 2016
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
6/10, Acceptable
Peter, Budapest
5 de jul. de 2016
family
Peter
6/10, Acceptable
Holger, Nürnberg
21 de gen. de 2015
Einziges Hotel in dieser Stadt
Holger
10/10, Excel·lent
traudl, gmund
8 d’oct. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
hotel anna
traudl
10/10, Excel·lent
Viatger verificat
26 d’abr. de 2014
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Viatger verificat
10/10, Excel·lent
Anna
28 de jul. de 2013
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Anna
8/10, Bo
Rod, Kazakhstan
4 de set. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Great value hotel, warm and friendly
Rod
8/10, Bo
Gunnar, Solrød
11 de febr. de 2012
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gunnar
10/10, Excel·lent
Andrew, Manchester, United Kingdom
30 d’ag. de 2011
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació