La Cabrera Hotel Boutique
Hotel d'estil Beaux Arts amb esmorzar gratuït i servei de recepció les 24 hores
Selecciona les dates per veure els preus
Galeria de fotos de l’allotjament La Cabrera Hotel Boutique





Opinions
9,0 sobre 10,
Fantàstic
Serveis populars
El preu actual és de 56 €
11 d’ag. - 12 d’ag.
Opcions d’habitació
Filtres disponibles per a les habitacions
Es mostren 3 de 3 habitacions
Carregar totes les fotos de: Habitació prèmium

Habitació prèmium
8,0 sobre 10
Molt bo
(2 opinions)
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Barnussos
Carregar totes les fotos de: Habitació bàsica

Habitació bàsica
10,0 sobre 10
Magnífic
(1 opinió)
El més destacat
Aire condicionat
Televisor de pantalla plana
Roba de llit d'alta qualitat
Cortines opaques
Matalàs amb encoixinament addicional
Bany privat
Barnussos
Un assecador de cabells
Carregar totes les fotos de: Habitació Deluxe

Habitació Deluxe
El més destacat
Aire condicionat
Frigorífic complet/congelador
Televisor de pantalla plana
Sofà llit
Matalàs amb encoixinament addicional
Cortines opaques
Roba de llit d'alta qualitat
Banyera i dutxa independents
Inicia la sessió per veure els descomptes i els avantatges aplicables. Com més aventures, més recompenses!
Informació sobre el barri

Calle 15 #5-61, Neiva, Huila, 410010
Sobre aquest allotjament
Allotjaments similars

GHL Hotel Neiva
GHL Hotel Neiva
- Piscina
- Esmorzar inclòs
- Aparcament inclòs
- Wifi gratuïta
9.4 de 10, Excepcional, 365 opinions
Preu actual: 70 €
15 d’ag. - 16 d’ag.
Serveis de l’allotjament
Serveis de l’habitació
Polítiques
Informació important
Taxes
Els següents càrrecs es paguen a l'allotjament i poden incloure els impostos aplicables:
- És possible que hagis de pagar l'IVA (del 19 %) a l'allotjament. Els viatgers no residents que paguin amb una targeta estrangera o una transferència bancària i que presentin un passaport i un visat de turista vàlids poden estar exempts de l'impost sobre el valor afegit del 19 % si van reservar un paquet turístic (d'allotjament més altres serveis de viatge).
- Taxa del complex turístic de 9000.00 COP per persona i per nit
Hem inclòs tots els càrrecs que ens ha proporcionat l'allotjament.
Extres opcionals
- Càrrec pel servei de connexió amb l'aeroport: 16000.00 COP per habitació l'anada i la tornada.
- Càrrec per fer el registre d'entrada abans de l'horari establert: 80000 COP.
- Càrrec pel registre de sortida més tard de l'horari establert: 140000 COP.
- Càrrec pel llit addicional: 68000 COP per nit.
És possible que la llista anterior no sigui exhaustiva o que els impostos no hi estiguin inclosos. Els imports poden variar.
Informació indispensable
Aquest allotjament està gestionat per un amfitrió professional, de manera que el seu oferiment va lligat a la seva professió, empresa o activitat comercial.
En funció de la política de l'allotjament, pot aplicar-se un recàrrec per persona addicional.
En fer el registre d'entrada, és possible que calgui presentar un document d'identitat oficial amb fotografia i una targeta de crèdit o dèbit, o bé abonar un dipòsit en efectiu, per cobrir qualsevol despesa imprevista.
Les sol·licituds especials no es poden garantir i estan subjectes a disponibilitat en arribar; poden aplicar-se recàrrecs.
Aquest allotjament accepta targetes de crèdit; no s'accepten pagaments en efectiu.
S'accepten estades a llarg termini
Si cancel·les la teva reserva, estaràs subjecte a la política de cancel·lació de l’amfitrió. D’acord amb la normativa de la UE relacionada amb els drets dels consumidors, els serveis de reserva d’allotjament no estan subjectes al dret de desistiment.
Informació addicional
Aquest allotjament no disposa d'ascensors
És possible que l'allotjament sol·liciti els documents següents a les persones que viatgin amb menors: pot ser que els pares que visitin Colòmbia amb fills de menys de 18 anys hagin de presentar el certificat de naixement del menor i un document d'identitat amb fotografia (o bé el passaport si no són ciutadans de Colòmbia) en fer l'entrada. Als familiars o tutors legals que viatgin a Colòmbia amb un menor se'ls pot demanar una autorització de viatge compulsada i signada pels dos progenitors i una fotocòpia dels documents d'identitat dels pares. Si el menor viatja acompanyat només per un dels progenitors, és possible que aquest progenitor hagi de presentar una autorització compulsada i signada per l'altre progenitor. Es recomana que les persones que viatgin amb menors es posin en contacte amb un consolat colombià per avançat per rebre més informació.
Només els clients registrats a l'allotjament poden accedir a les habitacions
L’allotjament també es coneix com a
CABRERA HOTEL BOUTIQUE Neiva
CABRERA HOTEL BOUTIQUE
CABRERA BOUTIQUE Neiva
CABRERA BOUTIQUE
La Cabrera Boutique Neiva
LA CABRERA HOTEL BOUTIQUE Hotel
LA CABRERA HOTEL BOUTIQUE Neiva
LA CABRERA HOTEL BOUTIQUE Hotel Neiva
Preguntes freqüents
Opinions: La Cabrera Hotel Boutique
Opinions
9,0
Fantàstic
9,4/10
Neteja
9,0/10
Personal i servei
10/10
Comoditats
9,0/10
Estat de l’allotjament i instal·lacions
8,8/10
Respecte al medi ambient
Opinions
28 de juny de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei i estat de l’allotjament i instal·lacions
Estada de 2 nits (juny 2025)
10/10, Excel·lent
farid
Viatge de negocis
8 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Excelente
farid
Estada d’1 nit (maig 2025)
8/10, Bo
Marianne
Viatge en família
3 de maig de 2025
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Marianne
Estada de 2 nits (abr. 2025)
8/10, Bo
GCE
Viatge de negocis
1 d’oct. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
BUENAS INSTALACIONES; MALA ALIMENTACION
GCE
Estada d’1 nit (set. 2024)
10/10, Excel·lent
Silvia
Viatge de negocis
30 de jul. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Silvia
Estada de 4 nits (jul. 2024)
8/10, Bo
Jairo Alejandro
Viatge de negocis
6 de juny de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Jairo Alejandro
Estada de 2 nits (maig 2024)
10/10, Excel·lent
Sonia
Viatge en família
25 de gen. de 2024
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Sonia
Estada d’1 nit (des. 2023)
10/10, Excel·lent
CARLOS
Viatge en família
23 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
muy buen servicio
CARLOS
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
GUSTAVO
7 de nov. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Maravilloso
GUSTAVO
Estada d’1 nit (nov. 2023)
10/10, Excel·lent
juan
Viatge en família
23 d’oct. de 2023
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
juan
Estada de 3 nits (oct. 2023)
10/10, Excel·lent
Osvaldo Aníbal
23 de març de 2022
Osvaldo Aníbal
Estada de 3 nits (març 2022)
6/10, Acceptable
David
29 de gen. de 2022
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei
Nice local Hotel.
David
Estada de 4 nits (des. 2021)
8/10, Bo
Jorge
14 de des. de 2021
Jorge
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Camilo
Viatge de negocis
14 de des. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, comoditats, estat de l’allotjament i instal·lacions
Camilo
Estada d’1 nit (des. 2021)
10/10, Excel·lent
Gerardo
16 de set. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Gerardo
Estada d’1 nit (set. 2021)
10/10, Excel·lent
heidy yuliza
19 d’ag. de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
heidy yuliza
Estada d’1 nit (ag. 2021)
6/10, Acceptable
Viatger verificat
16 de jul. de 2021
Viatger verificat
Estada d’1 nit (jul. 2021)
8/10, Bo
jairo
Viatge en família
11 de maig de 2021
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Buena opción en Neiva
jairo
Estada de 3 nits (maig 2021)
10/10, Excel·lent
harold
Viatge de negocis
27 de nov. de 2020
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
harold
Estada d’1 nit (nov. 2020)
10/10, Excel·lent
DANIEL
20 de nov. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
DANIEL
Estada d’1 nit (nov. 2019)
6/10, Acceptable
Jorge
14 d’oct. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, estat de l’allotjament i instal·lacions i comoditat de l’habitació
Excelente servicio, habitaciones encerradas.
Jorge
Estada de 2 nits (oct. 2019)
8/10, Bo
Diana
17 de set. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Diana
Estada de 2 nits (set. 2019)
8/10, Bo
Clotilde
22 d’ag. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Clotilde
Estada d’1 nit (ag. 2019)
10/10, Excel·lent
rosa eliza
25 de juny de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
rosa eliza
Estada d’1 nit (juny 2019)
8/10, Bo
Adolfo
24 d’abr. de 2019
Què li ha agradat: Neteja, personal i servei, estat de l’allotjament i instal·lacions, comoditat de l’habitació
Paseo semana Santa
Adolfo
Estada de 2 nits (abr. 2019)